כל העיניים עליה: טהוניה התייצבה בשמלת עור עם מחשוף בטן

בזמן שסערת "המוכרניות" עדיין סובבת אותה, טהוניה הגיעה אתמול לחתונה של מורן מזור בשמלה שמהווה בחירה מושלמת לאירוע נוצץ: שחורה וצמודה, במראה עור סקסי ובאורך מקסי, עם קאט-אאוט נדיב אך אלגנטי. שיער אסוף, איפור קלאסי ועגילים מעולים השלימו כאן לוק שאי אפשר ולא כדאי להתעלם ממנו

מאת  | ‏ 14 מרץ 2024

טהוניה רובל

צילום: אינסטגרם, tahuonia

פעם בכמה זמן מתרגשת על חיי תעשיית הבידור סערה סביב עיסוקן של משפיעניות רשת. הן זוכות לכינויים, לפעמים גם לביקורת ולגינויים – ואז, כטבען של סערות – היא פשוט חולפת.

בלב הפרשייה האחרונה ניצבת טהוניה רובל, שטענה שעבודות לא מגיעות אליה מכיוון שאינה פעילה ברשת ואינה מעוניינת להיות "מוכרנית". הסערה התקשורתית, איך לא, העלתה את מפלס הבאזז סביבה, והיא קטפה קמפיין חדש למותג טופ טן.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tahuonia Rubel‎‏ (@‏‎tahuonia‎‏)‎‏

אמש טהוניה התייצבה לחתונה של מורן מזור בלוק שעושה כבוד לדקות התהילה. היא נראתה בשיאה בשמלת עור של אוריה עזרן, יצירת סטרפלס עם מחשוף קדמי משולש ונדיב. אורך המקסי החמיא לגופה, ולמרות שהציב אתגר על רחבת הריקודים – טהוניה צלחה אותו.

טהוניה גם השקיעה בעיצוב שיער ואיפור מקצועי, עליהם היה מופקד ליאל קוצרי. אהבנו במיוחד את הגולגול האסוף מטה, שנתן כבוד לעגילים היפים של שגית רביבו. וואלה טהוניה, ככה לגמרי עושים את זה.

טהוניה רובל

צילום: אינסטגרם, tahuonia

השאירו תגובה