כמה אפשר לאהוב? ג'יי לו ובן אפלק בלוק הכי טבעי ומתוק שלהם

קצת אחרי שג'ניפר לופז העלתה סרטון חמוד במיוחד שלה ושל בן אפלק, הזוג הצעיר צולם מסתובב באל.איי בלוק חמוד אף יותר: הוא בחולצת משבצות וזוג סניקרס מהאוסף המפואר שלו, היא באוברול ג'ינס, קרדיגן והנעליים שכולנו מתקשות לשחרר בחורף. אה, והתיק הכי יוקרתי בעולם כמובן

מאת  | ‏ 5 מרץ 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎elle‎‏ (@‏‎benniferstan‎‏)‎‏

אין אף אחת שנעה בכזאת קלילות חיננית בין הגלאם הכי עשוי ומלוטש לבין הלוק הכי טבעי ונינוח, יותר מג'ניפר לופז. המגה סטארית בת ה-54 מתמחה בלהעניק למעריציה את החבילה השלמה, ומאז שזו כוללת גם את הרנסנס ההוליוודי המושלם של הזוגיות עם בן אפלק – בכלל מדובר בתוכן הכי משמח באינטרנט.

זה המקרה עם הסרטון האחרון שהעלתה, המקדם את סרטה החדש This Is Me… Now, שכבר הפך לקאלט ברשת. היא ואפלק נראים בו כשהם רובצים על הספה ומקשקשים, הוא מקניט אותה קצת והיא צוחקת ואומרת לו "אתה אידיוט". זהו בגדול, אבל כנראה שלא צריך הרבה יותר מזה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Prime Video‎‏ (@‏‎primevideo‎‏)‎‏

ובכל זאת, בונוס נחמד הן התמונות החדשות שלהם משוטטים באל.איי, בלוק זוגי סופר חמים, נעים ומלא סטייל. לופז, בגרסת הסטריט-נונשלנט האהובה שלה, לובשת אוברול ג'ינס קלאסי מתחת לטי-שרט לבנה קלאסית, בשילוב פלטפורמות UGG מחבקות וקרדיגן לבן עוטף. אבל כדי שלא נתרגש יותר מדי מכל הבייסיק הזה, היא הייתה חייבת להוסיף מיני-בירקין אדום. אלא מה.

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ben's plaid Shirt‎‏ (@‏‎bens_shirt‎‏)‎‏

השאירו תגובה