לא מאכזבת: הקארה של הנסיכה הוא הכי סטייל בממלכה

אולימפיה, הנסיכה היוונית, ידועה בתור הפאשניסטה המלכותית המעודכנת בעולם - אפילו כשהיא נדרשת לקוד לבוש רשמי במיוחד. הפעם נדלקנו גם על הלוק של גיסתה נינה, שבחרה בשמלה מושלמת של המעצבת האהובה על בנות המלוכה

מאת  | ‏ 1 מרץ 2024

הנסיכה אולימפיה מיוון (צילום: CHRIS JACKSON/POOL/AFP via Getty Images)

הנסיכה אולימפיה מיוון (צילום: CHRIS JACKSON/POOL/AFP via Getty Images)

משפחת המלוכה היוונית התייצבה השבוע לטקס זיכרון בקתדרלה לונדונית. אירועים מסוג זה מחייבים קוד לבוש מכובד ומעט חמור-סבר, וזה בדיוק מה שעשו שתיים מהנסיכות. שתיהן הציגו לוקים מונוכרומטיים יפיפיים, שעם יד על הלב – היינו שמחות לאמץ גם לסתם אירועים מן המניין- ללא מגבלת התקציב, כמובן.

הנסיכה נינה שמה את כל הז'יטונים על שמלת קסם מבית אלסנדרה ריץ', המעצבת שבנות המלוכה כל כך אוהבות לאהוב. היא בחרה בשמלת תערובת משי עם צווארון לבן וגזרה מחמיאה. כדי לתבל את השמלה המעט אייטיזית בנגיעה טרנדית, היא הוסיפה אקססוריז בצבע אדום-בורגנדי שכל כך חם השנה. הקלאץ' האדום שלה נבחר מהמותג האמריקאי הנטינג סיזן, והסלינג-בק היפות, באדום קטיפתי, אצל טום פורד.

מריה אולימפיה, הפשניסטה המלכותית עליה אנחנו מרבות לכתוב כאן, הלכה על מעיל ברכיסה כפולה של סן לורן, מסוג הפריטים שלא באמת צריך ללבוש משהו נוסף מלבדם. היא תיבלה את הלוק באקססוריז נהדרים – תיק עם ידית במבוק של גוצ'י ועקבים של פראדה. ובכלל, אם תשאלו אותנו, הפרט הכי יפה בלוק הזה היה הקארה הבלונדיני המדויק, שככל הנראה ישלח לא מעט בנות לכיסא המספרה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Olympia of Greece‎‏ (@‏‎olympiagreece‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Olympia of Greece‎‏ (@‏‎olympiagreece‎‏)‎‏

השאירו תגובה

 

  • בית המלוכה הגולה רציתם לומר…….במקום לעבוד היא נעמדת עם גוצי…

    מאת: עטרה |‏ 8 במרץ 2024 | 05:29
  • נסיכות של כלום… אין מלוכה ביוון
    סתם בחורות עם כסף שלא עושות כלום

    מאת: אני |‏ 2 במרץ 2024 | 10:36