כל הפיד מדבר על הגופייה השקופה של אוליביה וויילד

וקשה להאשים אותם: השחקנית והבמאית המוערכת הגיעה לתצוגה של סן לורן בלוק שהוא מחווה ישירה לקולקציה שהוצגה על המסלול, כלומר סקסי ונועז באופן נונשלנטי לגמרי ובלתי מתנצל לחלוטין. והיא לא הייתה היחידה

מאת  | ‏ 28 פברואר 2024

אוליביה וויילד

הכי יפה כשנוח לך (צילום: GettyImages, Marc Piasecki/WireImage)

אף שלא מדובר באיזה קונספט חדשני ומפתיע, הדבר הבולט ביותר (ליטרלי) בתצוגה הסופר-מדוברת של סן לורן אתמול בפריז היה הבחירה להפוך את הפטמה הנשית לחלק בלתי נפרד מהלוקים שהוצגו. רובן המוחלט של הדוגמניות שצעדו על המסלול עשו זאת בטופים דקיקים ושקופים לחלוטין, ללא כל חציצה תחתם. 

הסקס הנונשלנטי והבלתי מתנצל הוא מרכיב מהותי בדי.אן.איי של מותג העל, והופנם היטב גם על ידי אורחות השורה הראשונה. הבולטת מכולן (שוב, ליטרלי) היא אוליביה וויילד, שכל פיד האינסטגרם התמלא מיד בתמונות הלוק הבלתי נשכח שלה: חצאית עיפרון, נעלי עקב משגעות, כפפות עור, משקפי טייסים, וגופיה צמודה ושקופה, חושפת גב וחזה. 

אוליביה וויילד

אנחנו בכלל מסתכלות על הנעליים (צילום: GettyImages, Marc Piasecki/WireImage)

וויילד בת ה-39, שחקנית ובמאית מוערכת, עמדה שם וחייכה למצלמות בביטחון מוחלט ונינוח, לרגע לא מתרגשת מהחשיפה, בניגוד מוחלט כמובן לכל שאר העולם. זו למעשה לא הפעם הראשונה שהיא מצטרפת למגמת השקיפות המלאה, אבל זו כנראה הגרסה הכי נועזת שלה עד כה. לבנו עם זואי קרביץ, שהגיעה גם היא בלוק שקוף וחושפני, אבל משכה הרבה פחות תשומת לב. ואולי זה בכל זאת קצת נוח יותר.

אוליביה וויילד

לוק טוב, אין מה לומר (צילום: GettyImages, Marc Piasecki/WireImage)


 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WWD‎‏ (@‏‎wwd‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WWD‎‏ (@‏‎wwd‎‏)‎‏

השאירו תגובה