קים מסתובבת בחזייה, ויש לה סיבה טובה

הלוק שלבשה קים קרדשיאן לסופ"ש הרומנטי עם הבויפרנד החדש מספק הצצה לאחת המגמות המשמעותיות של העונה הקרובה: גלאם ניינטיזי, נונשלנטי וסופר-סקסי, שמתבסס על קלאסיקות עם טוויסט נועז. הרבה מילים כדי להגיד: חזייה שחורה, חצאית מיני, מגפי עקב. וזה לוהט

מאת  | ‏ 20 פברואר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

חזייה שחורה. כמה סקס-אפיל יש בשתי המילים האלה, שמשדרות קלאסיקה של נשיות. על הבסיס העוצמתי הזה בנו קים קרדשיאן ודני לוי כשהרכיבו את הלוק האחרון: לכאורה כמעט משעמם, בפועל הכי מרגש שיש.

זה קרה במסגרת סופ"ש הסופרבול של קים בלאס וגאס – ככל הנראה לצד הבויפרנד החדש אודל בקהאם ג'וניור – ואין ספק שהיא הולכת על וייב אולטרה-סקסי אבל לא צעקני בימים אלה, שמושפע בעיקר מאסתטיקת סליז ניינטיזית.

קים קרדשיאן

נסיכת ניינטיז (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

כך היה עם לוק הקאוגירל שכיכב בו טופ חושפני של טום פורד לגוצ'י מ-1997, וזה המצב גם עם הטוטאל-לוק הנוכחי מבית פראדה: חצאית מיני, מגפי עקב, חזיית משולשים, הכל בגימור שחור חצי מבריק.

המסקנות שלנו מהמאורע הן כדלקמן: א. קים ופראדה זה שילוב מעולה, כן ירבו. ב. מדובר בהצצה משמעותית למגמה שהולכת ללוות אותנו בעונה הקרובה, וממוקדת כאמור בגלאם ניינטיז סקסי ונונשלנטי. ג. קיילי כנראה כבר קיבלה קצת השראה, כי גם אצלה בפיד מככבת עכשיו חזיית משולשים שחורה.

גם קיילי (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

גם קיילי (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

 

השאירו תגובה