חזרה ובגדול: מייגן מרקל בשמלת ערב מושלמת

מאז שהם כבר לא בארמון, אנחנו לא רואים הרבה את הארי ומייגן. מזל שהארי עדיין מתנדב במשחקי האינוויקטוס בקנדה הקפואה ואפשר להנות מהלוקים הורסים של שניהם. מייגן הלכה על שמלה ירוקה מהפנטת עם מחשוף מפתיע ועל מעיל קשמיר אדמדם שעולה לא פחות מעשרים אלף שקלים. אנחנו לא מגזימים

מאת  | ‏ 18 פברואר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by What Meghan Wore (@whatmeghanwore)

מאז ההודעה הדרמטית על פרישתם מבית המלוכה, הנסיך הארי ומייגן מרקל צצים בכותרות ונעלמים מהן, במין קצב שקשה לעקוב אחריו. יש שבועות שלמים של שקט, ואחריהם- מקבצי ימים מלאים בשערוריות ולחשושים. הביקור האחרון של בני הזוג בקנדה זיכה אותם בתשומת לב תקשורתית מרוכזת, כזו שהזכירה שהעניין בהם מובנה, ולא ממש תלוי בטייטל שהם מנכסים או משילים.

השניים נחתו במדינה הצפונית כדי לקדם את טורניר החורף של משחקי האינוויקטוס שיתקיימו בשנה הבאה, ומייגן ארזה לביקור שלל פריטי חורף יוקרתיים, וגם שמלת ערב חושפת כתפיים שאפשר ללבוש רק באולמות סגורים ומחוממים.

פייר, התגעגענו ממש (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

פייר, התגעגענו ממש (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

לגאלה החותמת של הביקור הזוגי, מרקל שלפה שמלת ערב מרהיבה, עם מחשוף אוף-דה-שולדרס אסימטרי, מבית המותג הקנדי גרטה קונסטנטין. המותג מתמחה בבגדי יוקרה לנשים, פועל מהעיר טורונטו, והדגם של מרקל לוקט מקולקציית הסתיו לשנת 2023. זו הייתה הופעה 'מרקלית' טיפוסית- נקייה, מדויקת ומאובזרת בעדינות עם תכשיטי יוקרה שמחירם מתאחד לסכום עתיר אפסים.

את אתגר מראות החוץ, הדורש התייחסות לטמפרטורות המקפיאות, מרקל צלחה בקלות, עם שתי הופעות ששווה להתעכב עליהן במיוחד. הלוק הראשון כלל שכמיית סטייטמנט בצבע קאמל עמוק שעשתה את כל העבודה. מכיוון שמדובר בסוג הפריטים שפשוט לא צריך להפריע להם, מייגן שילבה בהופעה סריג בצבע תואם, ג'ינס ומגפיים כהים, כפפות זמש של מקס מארה ועגילי זהב משגעים של מותג הביניים אנינה בינג.

התעלפנו מהשמלה  (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

התעלפנו מהשמלה (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

עוד לוק יפה התבסס על פריט של לורו פיאנה, ככל הנראה המותג המזוהה ביותר עם טרנד "היוקרה השקטה". מרקל הלכה על מעיל קשמיר אדמדם, שאפשר להפוך וללבוש גם עם צדו הפנימי הכתום. גם כשמתייחסים אליו לפריט שניים ב-1, קשה להירגע ממחירו הגבוה, שחוצה את רף ה-20,000 שקלים.    

 כשהיא בחוץ היא מעדיפה משהו חם (צילום: גטי אימג'ס)

כשהיא בחוץ היא מעדיפה משהו חם (צילום: גטי אימג'ס)

ובחרה בשכמיית סטייטמנט בצבע קאמל (צילום: גטי אימג'ס)

ובחרה בשכמיית סטייטמנט בצבע קאמל (צילום: גטי אימג'ס)

הפיבוריט שלנו: מעיל קשמיר בצבע אדמדם (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

הפיבוריט שלנו: מעיל קשמיר בצבע אדמדם (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

מה שכן קשה להירגע ממחירו הגבוה, שחוצה את רף ה-20,000 שקלים  (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

מה שכן קשה להירגע ממחירו הגבוה, שחוצה את רף ה-20,000 שקלים (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

השאירו תגובה