"מעתיקה מביונסה": כמובן שהמגיבים יורדים על הלוק הנועז של קים

קים קרדשיאן הגיעה למסיבת הסופרבול בווגאס עם הבויפרנד החדש, בלוק שמדגיש את מזלו הגדול: אאוטפיט קאוגירל לוהט במיוחד, שכלל מכנסיים מתרחבים, כובע בוקרים וטופ מזערי ומסוכן שפיאר את המחשוף המפורסם שלה. הנודניקים בתגובות יצטרכו לקבל שיעור בטרנדים המשמעותיים של העונה

מאת  | ‏ 14 פברואר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

בזמן שעמודי הרכילות מתעסקים, ובצדק, במה שנראה כבילוי הפומבי הראשון של קים קיי והחבר החדש אודל בקהאם ג'וניור, אנחנו מתעסקות, ועוד יותר בצדק, במה שהיא בחרה ללבוש לטובת המעמד המטלטל.

לאפטר פארטי של הסופרבול בווגאס הגיעה קימי, לצד קלואי וקנדל, בלוק שלגמרי יכול לעבור כתחפושת קאוגירל קלאסית ולוהטת, אבל עובד גם מעבר למחוזות הפורימיים. הוא כלל מכנסיים חומים מתרחבים בטקסטורת זמש, כובע בוקרים מתבקש וטופ קטן ומסוכן שהתנפנף לה על הקליווג' – אבל נא לא להתבלבל ולהניח שזו בסתם פיסת בד מאתגרת: מדובר כאן, איך לא, בפיסת בד מאתגרת מהקולקציה של טום פורד לגוצ'י ב-1997.

קרדשיאן נראתה אש לכל הדעות – כאמור, הפוטנציאל התחפושתי אוזן על ידי מונוכרומטיות ואדג' וינטג'י – אבל בתגובות לפוסט שלה חוזרת ההשחרה שלפיה היא "מעתיקה מביונסה". כזכור, גברת בי הכריזה על אלבום קאנטרי, מה שבהחלט מסתדר עם הפאזה האופנתית שלה, שמתמקדת לאחרונה במראות אמריקנה עמוסי גלאם וכובעי קאוגירל. 

"קים ראתה את ביונסה ורצה להשיג כובע", מתמוגגים המלעיזים, אז ניאלץ להעביר כאן שיעור חינוך קטן: האסתטיקה המכונה "מערב אפל" או "גותיקה מערבית" מסומנת כבר תקופה כאחת המגמות הדומיננטיות של העונות הבאות, כפי שניתן היה לראות, למשל, בקולקציות האחרונות של מותגים כמו סטלה מקרטני או לואי ויטון. היא מתאפיינת בקווים הקלאסיים של המערב הפרוע, עם טוויסטים של עתידנות, קאמפ וניכוס מחדש. המשמעות פשוטה ומעט מטרידה: אנחנו הולכות לראות הרבה כובעי בוקרים בקיץ הקרוב. הי הא.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎kkmillf‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎kokoilysm‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian Brasil

השאירו תגובה