יפה בוורוד: טליה עובדיה בשמלת חוף משגעת

טליה עובדיה נפשה לה בחופי מקסיקו, עד שחטפה דלקת גרון שהסתבכה. רגע לפני, כשעוד הייתה במוד חופשה, היא הצטלמה עם שמלת חוף הורסת: מסוג השמלות שמתאימות מעל בגד ים, אבל גם לגמרי יעבדו עם מגפיים וג'קט ללוק ערב

מאת  | ‏ 14 פברואר 2024

טליה עובדיה. יפה בוורוד (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

טליה עובדיה. יפה בוורוד (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

החדשות האחרונות ששמענו על טליה עובדיה לא היו חיוביות במיוחד – במהלך חופשה במקסיקו עם גל גברעם, טליה חשה ברע והשתיים היו צריכות להזמין רופא שיגיע לבדוק אותה ולתת לה נוזלים ותרופות. ככל הנראה מדובר בדלקת גרון שהסתבכה, אבל אפילו טליה עצמה לא בטוחה באיזו מחלה מדובר. עכשיו היא חזרה בבית ומדווחת לעוקבים ברשתות החברתיות שהיא עדיין לא מאה אחוז, אבל מתאוששת ומרגישה הרבה יותר טוב.

במקביל, פיד האינסטגרם שלה התחדש בתמונה ממקסיקו, שככל הנראה צולמה לפני שהיא חלתה ומהווה זיכרון מימים בריאים יותר, כשהיא זכתה להתרוצץ על חופים עם חול לבן במיוחד.

וויב בת הים הקטנה  (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

וויב בת הים הקטנה (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

לא רק הנוף מרים בתמונות האלה, אלא גם הצבע הייחודי שטליה בחרה ללבוש – ורוד עז ובוהק שאי אפשר לפספס אותו בזמן הגלילה בפיד.

השמלה הנהדרת הזאת שייכת למותג NA-KD, שנמכר בארץ באתר וואן פרוג׳קט וניתן למצוא גם באסוס. זו שמלת מקסי מבד ויסקוזה בטקסטורת סריג עם מעט שקיפות, שרוולים ארוכים במיוחד ומחשוף עמוק שמחובר בשרשרת מתכת זהובה קטנה. השקיפות של השמלה הופכת אותה למושלמת ללבישה מעל לבגדי ים, אבל היא לא מתאימה רק לחוף, ואפשר בקלות ללבוש אותה מעל הלבשה תחתונה מוצלחת, להוסיף מגפיים ולהפוך אותה לשמלת ערב.

לפני שחלתה שעוד הספיקה להנות קצת מהחוף  (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

לפני שחלתה שעוד הספיקה להנות קצת מהחוף (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

שמלה שבא לנו לחופשת הקיץ שלנו  (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

שמלה שבא לנו לחופשת הקיץ שלנו (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

השאירו תגובה