בחולצה שקופה ומכנסי פיג'מה: דנית גרינברג שוברת את קוד הלבוש

לרוב האנשים בעולם, קוד לבוש זה כאב ראש. דנית גרינברג לקחה את קוד הלבוש ורוד מנצנץ ופירשה אותנו בסטייל משלה וזה ממש עבד לה. התוצאה היא רומנטית ומשגעת, עם נגיעה של קיטשיות שלא חוצה את גבול הטעם הטוב

מאת  | ‏ 8 פברואר 2024

דנית גרינברג. שברה את הקוד (צילום: אינסטגרםDanit Greenberg)

דנית גרינברג. שברה את הקוד (צילום: אינסטגרםDanit Greenberg)

אם תשאלו אותנו, בהזמנות לאירועים יש ביטוי אחד שצריכה לבוא לפניו אזהרת טריגר: קוד לבוש. למצוא את הבגד המושלם לאירוע זאת גם ככה משימה קשה, אז כשמוסיפים לזה גחמה של מארגנים שרוצים תמונות מונוכרומטיות ומגבילים את אפשרויות הבחירה – היא הופכת למשימה כמעט מתסכלת. במילים אחרות, אל תזמינו אותנו לאירועים עם קוד לבוש, תודה.

ואם בכל זאת נקבל הזמנה שכזאת, מעתה נלך על הגישה של דנית גרינברג, שהחליטה שקוד לבוש הוא עניין נתון לפרשנות. לאירוע של פנדורה היא התבקשה להגיע בקוד לבוש ״ורוד נוצץ״, אבל היא והסטייליסט אייזק לוי החליטו שגם ורוד וגם מנצנץ זה קצת יותר מדי והחליטו לפרק את החבילה.

לא שכחה את הורוד (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

לא שכחה את הורוד (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

התוצאה היא רומנטית ומשגעת, עם נגיעה של קיטשיות שלא חוצה את גבול הטעם הטוב – התכשיטים הם כמובן של פנדורה, הנצנוץ הגיעה בצורת חולצה לבנה מכופתרת מכוסה כולה בפאייטים עם שרוולים מתרחבים וארוכים במיוחד של המותג הלונדוני Rat & Boa והוורוד הוא תיק קטן של ולנטינו.

מכנסי הסאטן מגיעים מרשת ההלבשה התחתונה אינטימיסימי, כך שסביר להניח שהם בכלל מיועדים להיות פיג׳מה, אבל למי אכפת? הפיג׳מות כבר מזמן יצאו לרחוב, וגם במקרה הזה מדובר בסיכון שהשתלם. אז בפעם הבאה שאתן מתבאסות מקוד לבוש – נסו לחשוב מה דנית גרינברג הייתה עושה, ואיך אפשר לפרש אותו בצורה שעדיין תתיישב עם הסטייל שלכן ותאפשר לכן חופש מסוים. זה לא שמישהו ישלח אתכן הביתה להחליף.

עפנו על מכנסי הפיג'מה  (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

עפנו על מכנסי הפיג'מה (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

הכל ביחד פשוט עובד   (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

הכל ביחד פשוט עובד (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

מנצנצת גם בידיים  (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

מנצנצת גם בידיים (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

מחשוף מדויק אך לא מוגזם  (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

מחשוף מדויק אך לא מוגזם (צילום: אינסטגרם Danit Greenberg)

 

השאירו תגובה