עפנו על הג'ינס המחמיא של גל מלכה

גל מלכה יודעת טוב מאד לקחת פריטים מדויקים ולחבר ביניהם כך שיראו טוב אבל לא ייצא לוק מתאמץ מדי. הפעם היא בחרה בג'ינס סופר מחמיא וחיברה לו חולצה מכופתרת ומעליה מעיל טדי. לא השילוב הראשוני שהיינו חושבים עליו, אבל ביחד הכל ממש עובד לה. וכן, התיק של גוצ'י גם עוזר

מאת  | ‏ 1 פברואר 2024

גל מלכה. אהבנו את הלוק עד מאד (צילום: אינסטגרם galmalka)

גל מלכה. אהבנו את הלוק עד מאד (צילום: אינסטגרם galmalka)

על השטיחים האדומים ובהפקות אופנה אנחנו אוהבות לראות יצירתיות ומעוף, אבל בחיים היומיומיים שלנו כנראה שלא נלבש משהו מתצוגת הקוטור של גליאנו למרג׳יאלה ונעדיף בגדים פרקטיים ואפילו – וזאת לא מילה גסה – קצת משעממים, אבל שעמום יפה ועשוי היטב.

זאת הסיבה, למשל, שאנחנו אוהבות את הסגנון האישי של בר רפאלי. הדוגמנית יודעת שאין כמו מלתחת קפסולה מדויקת שמכילה פריטים על זמניים שעובדים אחד עם השני ליצירת אינספור תלבושות שאולי לא ירגשו, אבל תמיד ייראו טוב.

שילוב של חולצה לבנה מכופתרת ומעיל טדי חם ומפנק  (צילום: אינסטגרם galmalka)

שילוב של חולצה לבנה מכופתרת ומעיל טדי חם ומפנק (צילום: אינסטגרם galmalka)

הלוק האחרון של גל מלכה הוא בדיוק כזה – לכאורה פשוט, אבל מוכיח את החוזקה של ארון הקפסולה – לא משנה איזה שילוב פריטים תשלפו ממנו, זה תמיד יהיה שיקי.

ג׳ינס וחולצה לבנה מכופתרת הם שני פריטי חובה במלתחת קפסולה, וגל בחרה בג׳ינס כחול בהיר בגזרה מצוינת עם קרע של המותג RE/DONE לפקטורי 54, וחולצה מכופתרת של קסטרו. את החולצה המכופתרת היא שילבה עם מעיל טדי – שידוך לא מובן מאליו בין סגנון מחויט לקז׳ואל. מעיל הטדי החום הוא ממנגו, והיא שילבה אותו עם אקססוריז חומים – חגורה של ראלף לורן, מגפי זמש ממנגו ותיק חום גדול של גוצ׳י.

אין מה להגיד, לוק מוצלח ביותר  (צילום: אינסטגרם galmalka)

אין מה להגיד, לוק מוצלח ביותר (צילום: אינסטגרם galmalka)

והתיק של גוצ'י גם מוסיף (צילום: אינסטגרם galmalka)

והתיק של גוצ'י גם מוסיף (צילום: אינסטגרם galmalka)

השאירו תגובה