ברור שדיאן שוורץ תבחר את הביקיני האהוב על קנדל

מי אם לא היפהפיה הישראלית תלך על המיטב של המותג אהוב הסלבס, כפי שהיא מדגימה שוב בחופשה הלוהטת שלה בתאילנד. הפעם זה כולל דגם ספציפי והיסטרי שמזוהה כביקיני החרישה של לא אחרת מאשר קנדל ג'נר

מאת  | ‏ 31 ינואר 2024

 

דיאן שוורץ

הייי גירל (צילום: אינסטגרם, dian schwartz)

אין מה לעשות, דיאן שוורץ מבינה בביקיני. כבר כמעט שבועיים שהיא מזכירה לנו את זה על בסיסי יומיומי, בחסות החופשה הזוגית, הפוטוגנית והחמודה להפליא עם אמא שלה בתאילנד. השבוע הספקנו להתלהב מהפרינט המרים של הביקיני מהמותג השווה Bamba Swim, ועוד לפני כן התעלפנו על הבחירה הקלאסית-סקסית מ-Sommer Swim.

סומר הוא אחד ממותגי האיט האלה שמזוהים עם הכוכבות הנעקבות בעולם, ובראשן קנדל ג'נר. הסופרמודל הפגינה לא פעם את חיבתה למותג, עד כדי כך שאת אחד מהדגמים היא חרשה בתדירות לא אופיינית. זה, כמובן, הדגם שדיאן מדגמנת עכשיו בסטורי שלה.

דיאן שוורץ

מקוות שאת מקפידה על קרם הגנה (צילום: אינסטגרם, dian schwartz)

ביקיני ה"בארוק" של סומר היה סולד-אאוט במשך תקופה ארוכה (כ-650 שקלים לשני החלקים), אבל מי אם לא שוורץ תצליח לשים עליו יד: מדובר בגזרת קשירה קלאסית עם טופ מודולרי, שגם דיאן וגם קנדל בחרו ללבוש כסטרפלס, בפרינט צבעוני עשיר ועם תחתונים דקיקים בגזרה גבוהה. עזבו אותנו מ"מי עשתה את זה טוב יותר" – זה בגד ים כה מוצלח, שעצם הבחירה בו תזכה כל אחת במלוא הקרדיט.

בינתיים שוורץ כבר הספיקה לשתף סלפי ביקיני נוסף, עם אחד בגוון תכלת שמיימי. היא ודאי תזדהה איתנו אם נגיד שמבחינתנו, החופשה הזאת יכולה להימשך עוד הרבה זמן.

דיאן שוורץ

כמה זוגות ארזת והאם מדובר במספר דו-ספרתי? (צילום: אינסטגרם, dian schwartz)

קנדל

המקור, בלי שום קשר לציפור (צילום: אינסטגרם, kendalljenner)

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kendall‎‏ (@‏‎kendalljenner‎‏)‎‏

השאירו תגובה