נערות חלל: כולן הגיעו למסיבה המטורפת של ג'ף בזוס בלוקים משוגעים

הוא אמנם צנח למקום השלישי ברשימת עשירי העולם, אבל זה לא מה שיעצור את המולטי-מיליארדר מלחגוג את יום הולדתו ה-60 במסיבה חללית שהביאה לאחוזתו בבוורלי הילס את צמרת כוכבי העולם. הבולטת שבהן היא כמובן ארוסתו לורן סנצ'ז, אבל נצצו שם גם איוונקה טראמפ, פריס הילטון, קייטי פרי ועוד רבות ומוגזמות

מאת  | ‏ 24 ינואר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lauren Sanchez‎‏ (@‏‎laurenwsanchez‎‏)‎‏

השמועה על טרנד היוקרה השקטה כנראה לא הגיעה לאוזניהם של ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז, שלאחרונה לא מהססים לחגוג את עושרם המופלג ברעש גדול. לפני כשבועיים ציין המולטי-מיליארדר את יום הולדתו ה-60, ולפני יומיים הרימה לו זוגתו מסיבה מטורפת למדי באחוזתם שבבוורלי הילס, אליה הוזמנו צמרת האיי-ליסטים העולמית: ביל גייטס ואופרה ווינפרי, איוונקה טראמפ וביונסה, קים קרדשיאן ופריס הילטון – לא לכולם יש תמונות מהאירוע (האורחים התבקשו להפקיד את הטלפונים בכניסה), אבל כולם היו שם.

הסלבס הנוצצות בעולם גם שיתפו פעולה עם המוטיב האסתטי שקבעה סנצ'ז: חלליות שמיימית, בהתאם לעניינו המיליארדרי של ילד יום ההולדת במסעות מחוץ לאטמוספירה. אחת הכוכבות הבולטות של האירוע הייתה המעצבת ג'ודית ליבר, שתיקי הקריסטלים המפורסמים שלה נצנצו על ידיהן של מיטב האורחות וסגרו יופי של פינה עם נושא המסיבה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dee Ocleppo Hilfiger‎‏ (@‏‎mrshilfiger‎‏)‎‏

סנצ'ז עצמה לבשה שמלת ג'סיקה ראביט בעיצוב אישי של לורה בסקי, רקומה אבני סברובסקי שעל פי ההודעה לעיתונות דרשו יותר מ-800 שעות של עבודת יד, ועדיין ניצבו קצת בצילו של תיק החללית המתוכשט מבית ליבר.

פאריס הילטון הפתיעה עם מודעות אקולוגית מסוימת, כשבחרה להגיע בשמלה ממוחזרת ספציפית למדי: אחת משבע שמלות הכלה שלבשה לחתונתה ב-2021, בעיצוב אוסקר דה לה רנטה. איוונקה טראמפ נראתה מוגזמת מתמיד בשמלה חובקת ומתכתית של רוברטו קוואלי, וקייטי פרי נראתה מוגזמת כרגיל כשהחליטה לקחת את האווירה החללית צעד אחד רחוק יותר מכולן, והוסיפה מחושים חייזריים (ואת אורלנדו בלום). ומה בזוס עצמו לבש? זה נותר, בינתיים, בגדר תעלומה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ivanka Trump‎‏ (@‏‎ivankatrump‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ivanka Trump‎‏ (@‏‎ivankatrump‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Cosmopolitan México‎‏ (@‏‎cosmopolitanmx‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ayda Field Williams‎‏ (@‏‎aydafieldwilliams‎‏)‎‏

השאירו תגובה