כשבחוץ מתחת לאפס: ניקול קידמן בשמלה עם מחשופי צד מטורפים

לרגל השקת סדרה חדשה בכיכובה, הגיעה ניקול קידמן לפרימיירה בניו יורק. למרות שהמעלות שם מסתובבות סביב מינוס 6, היא לבשה שמלה חושפנית במיוחד. ״אני עושה בחירום רנדומליות ומשוגעות", הסבירה על בחירת האאוטפיטים המטורפים שבוחרת ללבוש בשנים אחרונות, ״אני קוראת להן ׳בחירות טינאייג׳רית׳ ולא חושבת על ההשלכות"

מאת  | ‏ 22 ינואר 2024

ניקול קידמן מגיעה לפרימיירה בלוק בלתי נשכח (צילום:  Theo Wargo לגטי אימג'ס)

ניקול קידמן מגיעה לפרימיירה בלוק בלתי נשכח (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

בשנים האחרונות נדמה שהעבירו חוק חדש בהוליווד – לפחות אחת מכל שלוש סדרות חייבת לכלול את ניקול קידמן. אין לנו תלונות, חלילה, פשוט אי אפשר שלא לתהות מתי יש לה זמן לככב בכל כך הרבה מהן.

בסוף השבוע הקרוב תעלה באמזון פריים הסדרה החדש בכיכובה, ״זרות״, שמבוססת על ספר שיצא ב-2016. אתמול בערב היא הגיעה לפרמיירת הסדרה בניו יורק, ולמרות שהמעלות שם מסתובבות כרגע סביב המינוס 6, זה לא הפריע לה ללבוש שמלה חושפנית ושומטת לסתות.

רק נעדכן שבניו יורק יש 6- מעלות צילום:  Theo Wargo לגטי אימג'ס)

רק נעדכן שבניו יורק יש 6- מעלות צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

השמלה היא בחירה של הסטייליסט ג׳ייסון בולדן (שמלביש גם את סינתיה אריבו וסטורם ריד) ומגיעה מאטלייה ורסצ׳ה. אי אפשר לפספס את מחשופי הצד העמוקים והמטורפים שלה, ויחד עם השסע והתפרים שממסגרים את החזה, מדובר באחת השמלות המוצלחות שראינו על ניקול – ושווה לציין לחיוב גם את הבטנה הירוקה, שמוסיפה טאץ׳ קטן אבל נחוץ של זוהר. מעל השמלה, כי בכל זאת קר, ניקול לבשה מעיל צמר שחור של ורסצ׳ה.

רק לפני כמה חודשים, קידמן התראיינה לעיתון אוסטרלי והגנה על הבחירות האופנתיות הנועזות והחושפניות שלה, שמקבלות לעתים ביקורות קשות ברשת. כשנשאלה על הסט הידוע לשמצה של מיו מיו שלבשה על שער וניטי פייר, קידמן אמרה שהיא לא רוצה לתת לקולות רקע להפריע לה לעשות בחירות, וכשמדובר בבגדים – היא מעדיפה לחיות את הרגע. ״אני עושה בחירום רנדומליות ומשוגעות״, היא אמרה, כשהיא מתייחסת אך ורק למלתחה שלה. ״אני קוראת להן ׳בחירות טינאייג׳רית׳, כי אני פשוט לא חושבת על ההשלכות״.

לא מצליחים להירגע ממה שקורה פה (צילום:  Theo Wargo לגטי אימג'ס)

לא מצליחים להירגע ממה שקורה פה (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

ניקול, את משהו מיוחד (צילום: John Nacion לגטי אימג'ס)

ניקול, את משהו מיוחד (צילום: John Nacion לגטי אימג'ס)

כמובן שיש גם שסע ברגל (צילום: John Nacion לגטי אימג'ס)

כמובן שיש גם שסע ברגל (צילום: John Nacion לגטי אימג'ס)

בגיל 56 היא לגמרי רותחת  (צילום: John Nacion לגטי אימג'ס)

בגיל 56 היא לגמרי רותחת (צילום: John Nacion לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה