עינב בובליל לובשת את המכנסיים הכי מסקרנים שראינו

בובליל לובשת את המכנסיים הוויראליים שמורכבים מטייץ שחור בחלק העליון ובחלק התחתון גזרה של מכנסיים מחויטים בגוון קאמל, כולל קפלים וחגורות. גם החולצה שבחרה היא טרנדית ביותר ומורכבת מרצועות שנקשרות מסביב לבטן. אז כמה עולה הטוטאל לוק? ובכן, לא מעט

מאת  | ‏ 21 ינואר 2024

עינב בובליל מציגה: מכנסיים שלא תוכלו להפסיק להסתכל עליהם (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

עינב בובליל מציגה: מכנסיים שלא תוכלו להפסיק להסתכל עליהם (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

כל חובבת אופנה יודעת שישנה שאלה אחת, קצרה ומדויקת, שהיא החשובה ביותר כשזה נוגע לשופינג: ״מאיפה?״. מדובר במילה אחת שמגלמת בתוכה גם בקשה לאינפורמציה וגם מחמאה, וכשאנחנו שומעות אותה אין לנו ספק – התלבשנו יפה היום.

אבל לפעמים ישנם פריטים כל כך מזוהים, שאין שום צורך לשאול – רק להביט ומיד לדעת. התיקים הקלועים של בוטגה ונטה, חצאיות המיקרו-מיני של מיו מיו וגם הפריט שאיתו פתחה עינב בובליל את השבוע – המכנסיים ההיברידיים של קופרני.

בחרה בשני פריטים ויראליים ביותר (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

בחרה בשני פריטים ויראליים ביותר (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

הגרסה המוכרת ביותר של המכנסיים האלה נראית כמו מכנסי ג׳ינס שנשמטו אל מתחת לירך, עם שילוב של חגורה ואפילו כיסים, והיא תעתוע שאפשר לאהוב או לשנוא, אבל אי אפשר להסיר ממנו את העיניים. בובליל לובשת גרסה אחרת של המכנסיים הוויראליים – טייץ שחור בחלק העליון ובחלק התחתון גזרה של מכנסיים מחויטים בגוון קאמל, כולל קפלים וחגורות.

אז התשובה ל״מאיפה?״ היא קופרני, אבל אם להיות מדויקים יותר – המכנסיים מגיעים מבוטיק מותגי העל רויה בראשון לציון, ומחירם 4,040 ש״ח. גם החלק העליון שייך למותג ויראלי – חולצת קרופ מחויטת של אוטולינגר עם רצועות קשירה מסביב לבטן ולוגו המותג באותיות מתכת כסופות בצד החזה. את החולצה לא מצאנו באתר של רויה, אבל בחיפוש ברשת מחירה כ-1,800 ש״ח. את הלוק השלימו תיק שחור קטן של שאנל ומשקפי שמש שחורים.

שילבה להם גם תיק שחור ומשקפי שמש שחורים (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

שילבה גם תיק שחור ומשקפי שמש שחורים (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

יודעת בדיוק מה בטרנד  (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

יודעת בדיוק מה בטרנד (צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti)

השאירו תגובה