"לאוורר את הנפש": מור רדמי חשפה אוסף נעליים מטורף לחלוטין

מור רדמי החליטה לערוך מכירה כוללת של בגדים, תיקים ונעליים, כשהקטגוריה האחרונה השאירה אותנו קצת בהלם. עשרות זוגות, חלקן הגדול עוד עם טיקט, בכל הצבעים והסגנונות. רדמי גם הסבירה את אהבתה הגדולה לנעליים, שיתפה בצורך להשתחרר ולשפר את מצב הרוח, וגם הרגיעה: "יישארו לי נעליים אחרי זה, ולא מעט"

מאת  | ‏ 17 ינואר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mor Radmy‎‏ (@‏‎morradmy‎‏)‎‏

בארצנו הקטנטונת, מבט מקרוב על המלתחה של המשפיענית האהובה עלייך זו אפשרות ממשית. לא רק כי כל סיבוב ברחוב תל-אביבי ממוצע עשוי לזמן מפגש עם אחת כזאת, אלא כי לעיתים קרובות הן גם מציעות למכירה את מיטב מלתחתן המתחלפת תדיר. זה, למשל, מה שיוצאת "חתונמי" עמוסת הסטייל מור רדמי הודיעה שהיא עושה.

אלא שאז הגיע שלב ההוכחות, ומיד שכחנו את כל מה שנכתב בסטורי שלפני. רדמי הציגה "מדגם" של הסחורה שהיא מתכוונת למכור ביום שישי הקרוב: עשרות זוגות נעליים, חלקן הגדול חדשות לחלוטין, בכל הצבעים והסגנונות. עקבים, מגפיים, כפכפים וסניקרס.

מור רדמי

המידות: 39-40 (צילום: אינסטגרם, morradmy)

היא מציגה, למשל, זוג אדידס סמבה משיתוף הפעולה עם פארל וויליאמס, עדיין עם הטיקט. מדובר בדגם שמחירו ברשת כ-1,200 שקלים, ורדמי מתכוונת למכור ב-750 שקלים. זה, אגב, עומד להיות הפריט היקר ביותר במכירה, שתכלול גם בגדים ותיקים. עוד מככבים: המגפונים הלבנים הזכורים היטב מתמונת הייאוש המגה-פוטוגנית של רדמי על הספה, בזמן ששניר לא מצליח להחליט אם ללכת או לא ללכת למסיבת הזוגות.

לעוקבות, מן הסתם, היו הרבה שאלות. איפה היא אחסנה את כל אלה? "אצל אמא שלי, ואין אדם ששמח על המכירה הזאת יותר ממנה". ואיך בדיוק? "אני אורזת כל זוג בנפרד, עדיף לא בשקיות ניילון אלא בשקיות בד, או למשל בציפיות ישנות". ולמה בעצם יש לה כל כך הרבה נעליים?

מור רדמי

אדידס סמבה מתוך שיתוף הפעולה עם פארל וויליאמס (צילום: אינסטגרם, morradmy)

"אתן יודעות איך זה, בחנות הכל נראה יותר טוב ואז מגיעים הביתה ופחות בא לכן. לפעמים אני לא מגיעה למשהו, אז עדיף שמישהי אחרת תהנה, בטח כשיש כאן חומרים נדירים שאי אפשר למצוא הרבה, כי אני אוהבת להביא הרבה מחו"ל. ולמה מלכתחילה יש לי כל כך הרבה נעליים? כשהייתי טינאייג'רית החלפתי הרבה מאוד מידות גוף, והייתי בהרבה קרבות עם הגוף שלי. כבר אז קלטתי שנעליים ותיקים הם החברים האמיתיים, כי לא משנה באיזו מידה את – הם נשארים לויאלים. אני חושבת שאז השתרש לי במוח שנעליים זה הדבר. מה גם שאני חושבת שנעליים זה סקסי להחריד, הן באמת יכולות לשנות כל אאוטפיט, ולכן יש לי הרבה נעליים". 

הכנות לא נעצרה כאן, ורדמי המשיכה לשתף בסיבה שבגללה החליטה לערוך את המכירה. "אני מניחה שכמו הרבה כאן, אני בימים לא משהו. ביני לבין עצמי. התקופה הזאת עשתה איזה קצר, ואני מחפשת לגרום לעצמי להרגיש טוב יותר. כאילו השמחה היא לא באמת אותה שמחה והטוב הוא לא באמת טוב. יש עצב מושרש כל כך עמוק, אין את השמחת חיים ואת ההנאה מדברים. אז אני רוצה לעשות מה שאפשר כדי לאוורר את הנפש, להשתחרר מהמשקולת חמש טון הזאת. להעיף דברים זה מתחביביי, זה עוזר לי להרגיש טוב יותר וקליל יותר אז המכירה הזאת היא ביטוי לזה".

(צילום: אינסטגרם, morradmy)

אייקונית (צילום: אינסטגרם, morradmy)

ולבסוף, עוד שאלה אחת שמאוד הטרידה את העוקבות: "האם יישארו לי נעליים אחרי זה? התשובה תפתיע אתכן, אני יודעת – כן, ולא מעט. כמובן שהשארתי לעצמי נעליים. גם סניקרס וגם עקבים, יותר ממה שחשבתי שאשאיר. אז כנראה תראו אותן במכירת הקיץ שתהיה בהמשך השנה. אבל אני מעריכה את הדאגה".

מור רדמי

זה לא נגמר (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור רדמי

"כל כך אהבתי את הצהובות, שקניתי שתיים" (צילום: אינסטגרם, morradmy)

(צילום: אינסטגרם, morradmy)

גאזל שחורות זה נייס (צילום: אינסטגרם, morradmy)

(צילום: אינסטגרם, morradmy)

אפשר לשלוח ללשכתנו (צילום: אינסטגרם, morradmy)

(צילום: אינסטגרם, morradmy)

שוב, ללשכתנו (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור רדמי

לכל המתעניינות (צילום: אינסטגרם, morradmy)

 

השאירו תגובה

 

  • מחלה

    מאת: שימרית |‏ 18 בינואר 2024 | 07:39
  • ממש אימלדה מרכוס, מה זה נותן? הרי לא תספיקי לנעול הכל, יש נעלים שממש דומות מה הן נותנות אחרת לבגד? למה סתם לצרוך?

    מאת: מיותר |‏ 17 בינואר 2024 | 23:25
  • לא, אנחנו לא יודעות איך זה…
    ואם זה אכן כך, זה גובל במחלת נפש…

    מאת: מישי |‏ 17 בינואר 2024 | 23:21
  • מי זאת ועל מה היא משפיעה???

    מאת: נו באמת |‏ 17 בינואר 2024 | 12:00