להזמין ugg ופיצה: מעכשיו אפשר להזמין את פקטורי 54 גם בוולט

ברייקינג ניוז לכל חובבות האופנה - חוץ ממרקים ותרופות תוכלו להזמין פריטים של כמה מהמותגים המובילים של רשת פקטורי 54 ולראשונה, גם להחזיר פריטים באמצעות שליח וולט באופן מיידי. מה שנקרא בהצלחה לכולנו

מאת  | ‏ 15 ינואר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FACTORY 54 (@factory54)

מאז שאפליקציית וולט נחתה בארץ, כולנו נמצאים באותם יחסי אהבה-שנאה איתה. אנחנו אוהבים, חשבון הבנק שלנו שונא. כי איך אפשר לעמוד בפיתוי של הזמנות אוכל טעים עד לפתח הבית עם כמה לחיצות אצבע?

אז הנה החדשות הטובות והרעות – עכשיו שהחורף איתנו, חוץ ממרקים ותרופות תוכלו להזמין פריטים של כמה מהמותגים המובילים של רשת פקטורי 54 ולראשונה, גם להחזיר פריטים באמצעות שליח וולט באופן מיידי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FACTORY 54 (@factory54)

המותגים המשתתפים הם Ugg, קלווין קליין, טומי הילפיגר, אסיקס, מותג בגדי הילדים הצרפתי פטיט באסט, בירקנשטוק וד״ר מרטינס. לכל אחד מהמותגים תהיה חנות נפרדת באפליקציה שתציג את הפריטים הנמכרים ביותר של המותג, שיהיה ניתן להזמין במשלוח מהיר של כחצי שעה ואפילו לרכוש גיפט קארד. המשלוחים המהירים ושירות החזרת המוצרים החדש יהיו זמינים בכמה ערים באזור המרכז – תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, בת ים וחולון.

וולט כבר טבלו את הבהונות בעולם האופנה, אבל זאת הפעם הראשונה שהם מספקים שירות החזרת מוצרים. נכון לעכשיו, שירות ההחזרה יוצע ללקוחות ללא עלות ועם האופציה להחזיר מוצר מסוים או את המשלוח כולו. תתאפשר החזרה אחת בכל רכישה, עד 14 ימים מביצוע ההזמנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FACTORY 54 (@factory54)

״המשימה שלנו בוולט היא להעניק חווית לקוח איכותית שמגדירה מחדש את הצרכנות בישראל״ מסרה ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל. ״התחלנו בתחום המסעדות ובהמשך הרחבנו את הפעילות לסופרים, פארם ועוד. היום, אנחנו שמחים להרחיב את חווית השימוש לתחום האופנה עם שדרוג משמעותי. שיתוף הפעולה עם פקטורי 54 הוא פורץ דרך ואנחנו שמחים לעבוד עם שחקן מוביל וחדשני עם כניסתנו לתחום האופנה״.

תומר אירני, מנכ"ל קבוצת פקטורי 54: ״הלקוח אצלנו מעל הכל, ואנחנו תמיד בוחנים שיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים בכדי לתת את השירות הטוב ביותר, ולצידו חוויה ברמה הגבוהה ללקוח. שיתוף הפעולה עם וולט מתחבר לקצב החיים הדינמי בעידן שבו הצרכנים מצפים לתגובה מיידית״.

השאירו תגובה