הרשת גועשת סביב "נעלי פלסטין" של אדידס

בימים האחרונים התעוררה סערה סביב דגם של אדידס, אחרי שגולשים הבחינו בשם שניתן לו בלא מעט אתרי קניות, ביניהם כמה מכובדים ומוכרים - "סניקרס פלסטין". משירות הלקוחות של המותג נמסר: "זה פייק ניוז שלצערנו מאד נפוץ בימים אלה. מדוברר בדגם ותיק, לא קראנו לנעל כך". אם עדיין לא השתכנעתם, תשמחו לשמוע שבין שלל שילובי הצבעים הוא מגיע גם בקומבינציה של כחול ולבן

מאת  | ‏ 11 ינואר 2024

נעליים, סניקרס, פלסטין, אדידס

ZX 750 (צילום: Footy)

למרות שאנחנו חיים על פיסת קרקע קטנה, נראה שהעולם כולו עסוק באזור שלנו – ובימים אלה יותר מתמיד. מאז שפרצה המלחמה אנחנו נמצאים במוקד תשומת הלב, והשאלה הבוערת היא: מי בעדנו ומי לא ממש איתנו?

בימים האחרונים הרשת סוערת בעקבות דגם של אדידס, אחרי שגולשים הבחינו בשם שניתן לו בלא מעט אתרי קניות – "סניקרס פלסטין". בין החנויות שקראו לו כך אפשר למצוא גם כמה מכובדות ומוכרות כמו Farfetch ו-GOAT.

נעליים, סניקרס, פלסטין, אדידס

"סניקרס פלסטין" (צילום: Farfetch)

"אדידס, המלבישה הרשמית של מכבי חיפה, מוציאה היום נעל חדשה בשם 'פלסטין'", כתב גולש בטוויטר. "תפסיקו לקפוץ על הטרנד של 'שחררו את פלסטין' רק כי הוא קול ויהפוך אתכם לפופולריים", ביקש אחר, ומשתמש נוסף כתב: "הנעליים המושלמות לטרוריסטים במנוסה".

לא ברור איך הנעליים הללו קיבלו את הכינוי, אבל לא מדובר בשם הרשמי שניתן להן באדידס. למעשה, הדגם הזה – ZX 750 בצבעים אדום, ירוק ושחור הושק לפני כשנתיים, ואין לו שום קשר לקונפליקט במזרח התיכון. אם עדיין לא השתכנעתם, תשמחו לשמוע שבין שלל שילובי הצבעים הוא גם מגיע ביותר מקומבינציה אחת של כחול ולבן.

"ZX 750 הוא דגם ותיק של אדידס שקיים בעשרות שילובי צבעים – כמובן שהנעל הזו לא נקראת כך ולא נמכרת תחת השם הזה תחת המותג", אישרו בשירות הלקוחות של אדידס. "מדובר בפייק ניוז שלצערנו מאד נפוץ בימים אלה. על כל הדגמים הקיימים של אדידס, ממליצים להתעדכן בערוצים הרשמיים בלבד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HibbettSportsLebanon (@hibbettlebanontn)

השאירו תגובה

 

  • נחמד אפשר ללכת ולהרגיש איך לדרוך על עם שלם
    ולמעוך אותו צעד צעד ולרוק על ערביים בראש או על השפוטים בהאג

    מאת: ... |‏ 11 בינואר 2024 | 18:46
  • איזה שטויות נו, זה כמו שהפלסטינאים ניכסו לעצמם את האבטיח .. תרדו מזה – לא שווה את ההתלהמות

    מאת: מיש |‏ 11 בינואר 2024 | 12:51