"שמלת הווגינות" הפכה לדבר הכי מדובר על השטיח האדום

בדיוק כשהרשת החלה למצות את השיחה של טימותי וקיילי והסכסוך עם סלינה וטיילור, הגיעה התגלית שהצליחה להיות מעניינת לא פחות ואף יותר: על שמלתה הקלאסית של כוכבת "חינוך מיני" ג'יליאן אנדרסון, נרקמו, לבקשתה, אלמנטים לא מאוד שגרתיים

מאת  | ‏ 9 ינואר 2024

ג'יליאן אנדרסון

אלה לא פרחים (צילום: Lionel Hahn/Getty Images)

אתמול התעוררנו (בין השאר, כמובן) לעשרות תמונות, מראות ושמלות מהשטיח האדום של טקס גלובוס הזהב. את תשומת לבנו המיידית, כמו את זו של רוב העולם, משכו בעיקר מגה-סטאריות כמו קיילי ג'נר וסלינה גומז – אבל כפי שקורה בדרך כלל עם טקסים עמוסים מסוג זה, רק אחרי ששוקע אבק הכוכבים ודועכים אורות הזרקורים, אפשר לראות קצת יותר בבירור מה באמת היה שם.

ואז כולם ראו את זה. מצמצו רגע, ואז וידאו וראו את זה שוב. במבט ראשון, השמלה של כוכבת "חינוך מיני" (ו"תיקים באפילה" לוותיקים שבינינו) נראית כמו קלאסיקה שגרתית לחלוטין: סטרפלס, חצאית נפוחה, זוהר הוליוודי מוכר ואהוב. המבט השני מגלה כי על שמלת השנהב מבית גבריאלה הרסט רקומים פרחים עדינים, אבל מבט שלישי מגלה כי בעצם לא מדובר בפרחים – אלא באיברי מין נשיים.

(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)

"מאוד הולם את המותג" (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)

התגלית, כמו מין סוד קטן וממזרי, הצליחה להסעיר את הגולשים והגולשות, שחלקם תמהו על הבחירה אבל רובן עפו עליה. אנדרסון, מצידה, סיפרה לאחד הכתבים על השטיח כי בחרה ללבוש את השמלה "מסיבות רבות, וכי זה מאוד הולם את המותג" – כלומר אותה עצמה, שתפקידה המדובר ב"חינוך מיני" הוא של סקסולוגית מומחית שמקדמת גישה בריאה ופתוחה למין.

"היות שהנוכחות שלי באינסטגרם שמה דגש על היוני (וגינה או רחם בסנסקריט)", הוסיפה ואמרה לווג, "מאז ש'חינוך מיני' נחתה בנטפליקס ובהתאם למנטרה של מותג משקאות הוולנס שלי ג'י ספוט – 'לתעדף את העונג' – רציתי להביא את האלמנט הזה לעיצוב, ואני כל כך שמחה שגבריאלה נענתה לאתגר!".

ג'יליאן אנדרסון

חינוך מיני בצורת שמלה (צילום: Lionel Hahn/Getty Images)

השאירו תגובה