קר לנו לראות אותה: עדן פינס מפתיעה בבגד ים סופר נועז

האיטגירל המקומית חזרה לאחרונה לנוע על קו ישראל-דובאי, שם היא מתאחדת עם הבויפרנד מתיאס נורמן, ומדגמנת אסקפיזם של חיים וימים אחרים. הפעם זה כולל גם לוק חוף לוהט במיוחד, אפילו ביחס אליה

מאת  | ‏ 2 ינואר 2024

עדן פינס

צילום: אינסטגרם, edenfines

זה בדרך כלל השלב שבו אנחנו מדליקות את מפזר החום ומקלידות במרמור הולך וגובר איזו כתבה על איזו קים או קיילי שיצאה לחופשה קיצית מעצבנת בביקיני בזמן שאנחנו קופאות בלבנט. אז בעיקרון, עולם כמנהגו נוהג – רק שהפעם הסנונית הראשונה בארצות החום היא עדן פינס.

האיטגירל המקומית נחתה לא מזמן בדובאי כדי להתאחד עם הבויפרנד, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן, ומאז מדגמנת אסקפיזם של ימים אחרים. זה כולל מסעדות שוות, נופים יפים והרבה אהבה פוטוגנית.

עדן פינס ומתיאס נורמן

צילום: אינסטגרם, edenfines

מדי פעם יש גם הצצות למה שעדן לובשת – דבר שאנחנו תמיד מאוד אוהבות לראות, אבל בכל זאת הופתענו קלות לראות אותה מדגמנת פתאום בגד ים מגה-לוהט שעשוי רצועות דקות ופתחים נדיבים, מבית המותג Adoraswim.

עדן בחרה בדגם קאפרי (כ-664 שקלים), שכאמור מציג מארג אלכסוני מורכב ולוהט של רצועות המושחלות בטבעות, ולבשה אותו תחת חליפה שחורה קלילה וכיפית. אהבנו את הטאצ' האופייני של צמיד הזרוע המוזהב. תמשיכי ככה בבקשה, זה מרענן למדי.

עדן פינס

צילום: אינסטגרם, edenfines

עדן פינס ומתיאס נורמן

צילום: אינסטגרם, edenfines

השאירו תגובה