התעלפנו: יעל שלביה בבגד גוף עם מחשוף מפתיע ביותר

רגע לפני שהתחילה המלחמה, עומר אדם ויעל שלביה הצטלמו לקמפיין זוגי עבור מותג המשקפיים של אדם. עכשיו נחשפות תמונות חדשות שטרם ראינו, ועם כל הכבוד לעומר, הלוק של יעל גמר אותנו. בבגד גוף עם מחשוף שובב וחצאית עם נוצות - שלביה רותחת מתמיד, וזה קשה כי היא תמיד רותחת

מאת  | ‏ 24 דצמבר 2023

יעל שלביה ועומר אדם. בקמפיין שצולם לפני המלחמה (צילום: שי פרנקו)

יעל שלביה ועומר אדם. בקמפיין שצולם לפני המלחמה (צילום: שי פרנקו)

עומר אדם ויעל שלביה מודעים היטב לסטטוס שלהם כפאוור קאפל, ואחת הדרכים שלהם למנף אותו היא הקמפיינים הזוגיים לקאטליה – מותג משקפי השמש של הזמר. כי למה ללהק דוגמנית אחרת, כשזכית לצאת עם אחת הדוגמניות המובילות בסביבה?

בספטמבר האחרון, שוחרר קמפיין זוגי נוסף של השניים, כשהם נראים קולים במיוחד במשקפי שמש שחורים, כשיעל לובשת בגד גוף מקטיפה עם מחשוף רותח במרכז החזה.

מחשוף מפתיע ביותר (צילום: שי פרנקו)

מחשוף מפתיע ביותר (צילום: שי פרנקו)

עכשיו, הסטייליסטית דניאלה קפלוטו חושפת תמונות נוספות מיום הצילומים הזה, שמראות את הלוק במלואו – וטוב שכך.

בגד הגוף הקטיפתי של המותג ג׳ייקוב לי להלגה עיצובים הוא פריט יפהפה בפני עצמו, שלא צריך להוסיף לו הרבה מעבר לזוג מכנסי ג׳ינס כדי להשיג מראה שהוא גם נוח וגם סקסי. אבל החשיפה של החצאית מרגשת אותנו לא פחות – חצאית מיני מדנים עם הפתעה – עיטור נוצות בתחתית. גם החצאית מגיעה מהלגה עיצובים, ושייכת לאחד המותגים הכי מצליחים של התקופה – מיו מיו. היא זמינה לרכישה גם באתר של הלגה, אבל עם תג מחיר לא מבוטל – 6,400 ש״ח.

 

אין מה להגיד, הם מצטלמים טוב יחד (צילום: שי פרנקו)

אין מה להגיד, הם מצטלמים טוב יחד (צילום: שי פרנקו)

ככה נראה פאוור קאפל  (צילום: שי פרנקו)

ככה נראה פאוור קאפל (צילום: שי פרנקו)

השאירו תגובה