הכי כריסמס שיש: הנסיכה שארלוט בחצאית מיני וסוודר הורס

שמישהו יאהב אותנו כמו שמשפחת המלוכה אוהבת סריגים. האהבה הזו עברה גם לדור הצעיר ולרגל פעילות צדקה לחג הכריסמס הגיעו קייט מידלטון והנסיכה שארלוט לארוז מתנות לילדים כששתיהן בסריגים בצבעי החג. קיט בגולף לבן ואילו שארלוט בסריג אדמדם וחצאית מיני מג'ינס. אין חמודה כזו

מאת  | ‏ 13 דצמבר 2023

קייט ושרלוט אורזות מתנות לחג ולבושות בהתאם (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

קייט ושרלוט אורזות מתנות לחג ולבושות בהתאם (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

משפחת המלוכה הבריטית אוהבת את הסריגים שלה, ומשקיעה בקטגוריה הזו שוב ושוב, גם עבור הופעות פומביות. האהבה הזו עברה מויליאם וקייט לדור הצעיר, היא טבעית, כמובן, למזג האוויר המקומי, אבל גם מגלמת את הפרסונה האופנתית המאופקת של בני הזוג.

גם במקרה של שארלוט, בת השמונה, לא צריך לפשפש הרבה בארכיון האופנתי כדי לאתר הופעות הכוללות סריגים. קל להזכר בתמונות מיום הולדתה השביעי, בהן הצטלמה בסריג כחלחל של ראלף לורן, או בסריג הפסים של Boden איתו חגגה את יום הולדתה השמיני.

אין יותר כריסמס מזה  (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

אין יותר כריסמס מזה (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

הסריג האחרון שנצפה על היורשת המלכותית נבחר עבור פעילות צדקה לקראת החגים. קייט, ג'ורג', שארלוט ולואי, הגיעו לארוז מתנות חג עבור משפחות במצוקה, כשהנסיכה מציגה מראה מתוק במיוחד.

הסריג הנבחר מגיע הפעם מהמותג הפריזאי Cyrillus. הוא עשוי מתערובת קשמיר וכותנה, מתכתב עם הטרנד האדום החם ומתומחר באזור ה-185 שקלים. לסריג שודכה חצאית ג'ינס, מאותו המותג, כשאת הלוק חותם קוקו גבוה.

די להיות כזו חמודה, אנחנו לא עומדים בזה   (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

די להיות כזו חמודה, אנחנו לא עומדים בזה (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

אמא קייט המשיכה את קו ה"ונילה" עם סריג גולף בגוון שנהב של המותג Reiss. היא שידכה לו מכנסי ג'ינס, את המגפיים האהובים עליה מבית See by Chloe ועגילים, בענידה חוזרת, של המותג הסופר נגיש Accessorize. וכן, גם אנחנו נדהמנו מהמחיר המפתיע שלהם, שעומד על פחות מ-40 שקלים.

ילדים שהם קמפיין לחג  (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

ילדים שהם קמפיין לחג (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

השאירו תגובה

 

  • כך צריך ללביש בנות ולא כמו בארצינו נצנצים דנטלים וכול מיני אלגנט דלשמטה וזה יותר זול מי כול טרטט

    מאת: מימי |‏ 7 בינואר 2024 | 13:29