כולן שאלו את מור רדמי מאיפה החולצה, והתשובה מושלמת

למור רדמי מ'חתונמי' יש כשרון לבחור בגדים לכאורה "לא מיוחדים", וללבוש אותם בצורה הכי מדויקת - מה שאומר שהיא תמיד שמה לב לגזרה ולבדים, והולכת על פריטים שאפשר לחרוש עליהם. הפעם מדובר בטי שירט שמחממת את הלב וג'ינס לוהט שהגיע גם עם טיפ מעולה

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2023

מור והג'ינס ההורס (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

מור והג'ינס ההורס (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

בטח שמתן לב שמור רדמי מככבת אצלנו לא מעט, גם אחרי שהעונה של "חתונמי" בכיכובה ירדה מהמסך. ואנחנו שמנו לב שהתגובות לא תמיד מפרגנות לה, ושואלות לעתים "מה מיוחד בסטייל שלה"? אז זהו, ששם טמונה הסיבה שאנחנו אוהבות אותה – הסטייל שלה נגיש, יומיומי ולא מורכב, וזה הרי מה שמתאים לרובנו. אנחנו לא חיות את חייה של היילי ביבר, אלא חיים שיותר דומים לאלה של מור רדמי.

אז מה הופך אותה למיוחדת? היכולת שלה לבחור בפריטים לכאורה לא מיוחדים בכלל, אבל לעשות את זה בצורה מדויקת, מה שאומר שהיא תמיד שמה לב לגזרה ולבדים, ובוחרת בפריטים שאפשר לחרוש עליהם ותמיד ייראו מושקעים, גם אם הם לא עלו ככה.

החולצה ההורסת שכולה תרומה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

החולצה ההורסת שכולה תרומה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

עכשיו שהבהרנו את זה, הנה דוגמה נוספת – ג׳ינס וטישרט לבנה. הכי פשוט, הכי לא מיוחד, אבל גם במקרה הזה, רדמי פיצחה את הנוסחה ובחרה בג׳ינס הנכון ובטישרט הנכונה.

אז מאיפה הג׳ינס? לא תופתעו לשמוע שמזארה. מור שיתפה את העוקבות שלה שהג׳ינס הוא בן שנה וחצי ולכן לא היה לה לינק לדגם הספציפי שהיא רכשה, אבל היא הגיעה מוכנה עם המלצות – לבחור בסינון "מותן גבוהה" לגזרה המחמיאה ביותר של הרשת, ללכת על רגל ישרה ולא לפחד לטעות – תמיד אפשר להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי.

מור רדמי

אנחנו חותמות על ההמלצות (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

החולצה הלבנה עם הלב השבור הקטן היא מפרויקט Border של רשת סטורי, ואהבנו במיוחד את המינימליזם של עיטור הלב ואת הטקסטורה של הבד. הפרויקט כולל 6 דגמים של מעצבים שחיו ביישובי עוטף עזה, ומציעים פרשנות לחוויה האישית שלהם מהמלחמה. ההכנסות ממכירות הקולקציה ייתרמו לארגוני הסברה. 

מור רדמי

משפיענית ג'ינסים (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

 

השאירו תגובה