נועה קירל נראתה מדהים מתמיד בשמלת מיני עם מחשוף גב

אחרי הרבה זמן שלא, נועה הגיעה להופיע באירוע הדלקת נר ראשון באופקים, והצליחה לבטא היטב את אווירת הרגשות המעורבים. היא בחרה בשמלה סקסית אבל נקייה, ולא היססה לדגמן אותה ולהנות ממנה

מאת  | ‏ 10 דצמבר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tom Rozilio‎‏ (@‏‎tom_rozilio‎‏)‎‏

לאחרונה גם אנחנו, כמו רבות ורבים, מנסות לגשש את דרכנו בחזרה אל נורמליות מסוימת. אל התרחשויות פשוטות והתרגשויות קטנות, כמו התלהבות מלוק חדש ויפה של נועה קירל. גם קירל עצמה יודעת שזה עוד לא לגמרי שם, וכשזה זה כבר קורה – התוצאה היא מיקס אבסורדי למדי של רגשות מעורבים.

אז כשהיא הגיעה להופיע באירוע הדלקת נר ראשון באופקים, אחרי הרבה זמן שלא – קשה היה לוותר על ההזדמנות להתלבש, להתאפר, להנות מזה ולהצטלם בהתאם, למרות העצב הגדול שנוכח בתוך האור הקטן. ואולי בעצם דווקא בגללו, על אפו ועל חמתו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tehilla gottlieb‎‏ (@‏‎tehillagottlieb‎‏)‎‏

כפי שהציגו הסטייליסט תום רוזיליו והמאפרת תהילה גוטליב, נועה לבשה שמלה של המותג הלוהט The Attico – שחורה, קצרה וצמודה, שגודלה המינימלי מאוזן על ידי גזרה נקייה, מחשוף מרובע ומחמיא, ושרוולים ארוכים עם תפיחה מלכותית בכתף. בחלקה האחורי נטמן עוד אס: קאט-אאוט עגול ונדיב.

האיפור היה טבעי וזוהר, סידור השיער הפתיע מעט עם שביל צדדי במיוחד ונפח מהמם ("תסכימו איתי – כשהשיער מסתדר, כל הלוק מסתדר", כתבה מעצבת השיער עינת סברלו, ואנחנו אכן מסכימות), ועל צווארה של נועה נצצה שרשרת בעיצוב ענבר שטרית עם מסר ברור מאוד: תליון מוזהב בצורת הסרט הקורא להחזרת החטופים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‎‏ (@‏‎enbarshetrit‎‏)‎‏

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Einat sberlo‎‏ (@‏‎sberlo_einat‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎noakirel.f.anpage‎‏‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Kirel Page‎‏ (@‏‎noakirelpage1‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה