ונילה מלכותית: קייט מידלטון לובשת את הטרנד הכי חם

למרות שהיא נסיכת אנגליה בפועל ומלכת אנגליה בעתיד, מתברר שקייט מידלטון בקיאה ביותר בטרנדים החמים של עולם האופנה. השבוע היא לבשה לשלושה אירועים שונים את טרנד ה"ונילה גירל" שכולו פריטים בלבן, שמנת וקרם. זה באמת יפה לה, אין מה להגיד

מאת  | ‏ 11 דצמבר 2023

קייט בחליפה לבנה. פשוט הורסת (צילום:  Max Mumby לגטי אימג'ס)

קייט בחליפה לבנה. פשוט הורסת (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

למרות הארשת המחויטת והממלכתית, קייט מידלטון היא שועלת טרנדים לא קטנה. היא לא בהכרח מאמצת אותם בצורה מידית או ברורה, אבל אין ספק שבחירות הסטיילינג שלה מודעות וקורצות גם לא פעם למגמות החמות של העונה.

נדמה שהטרנד החביב על קייט בימים אלה הוא מראה ה"ונילה גירל", עליו כתבנו ממש לאחרונה. בת המלוכה מאמצת את הווייב הבהיר-צמרירי בשלל הופעותיה האחרונות, ביניהן גם הגעה לטקס תפילה חגיגי בכנסיית ווסטמינסטר, אליו לבשה טוטאל לוק לבן. הלוק הזה כלל מעיל לבן ארוך, סוודר לבן מקשמיר ומכנסיים לבנים. גם האקססוריז שהשלימו את הלוק היו צחורים- עגילים של ואן קליף וארפלס ותיק של Strathberry.

בוהקת מכולן (צילום:  Max Mumby לגטי אימג'ס)

בוהקת מכולן (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

ללוק הזה קדמה גם גלוית פרומו חגיגית, בה נראתה הנסיכה זוהרת וקורנת בז'קט לבן עם טקסטורה של סלף פורטרייט ועגילי פנינה של הרשת העממית האמריקאית J.Crew.

הטרנד השתחל גם לגלויית הכריסטמס הרשמית של משפחת המלוכה לשנת 2023. תמונת השחור-לבן מציגה את קייט, ויליאם ושלושת ילדיהם, במראה נקי ואחיד שמורכב מחולצות לבנות ומכנסיים. התמונה מסמנת תפנית קלה מגלויות המשפחה המוכרות, שמצולמות בדרך כלל בצבע ובחוץ. על מלאכת הצילום הופקד הצלם ג'וש שינר.

עם הנר היא בכלל מאירה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

עם הנר היא בכלל מאירה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

פרט בולט נוסף בתמונה הוא מכנסי הג'ינס שלובשות קייט ושרלוט, ללא ספק בחירה מודעות שמיועדת להעביר פן נגיש באווירת החגים המשפחתית. לא הצלחנו להתעלם גם מהחולצה של ג'ורג', שחוגגת את הלוגו הטרנדי של פולו ראלף לורן, שגם עליו כתבנו כאן ממש לאחרונה.

והתיק הלבן מה איתו(צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

והתיק הלבן מה איתו(צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

בתמונה שהעלתה לאינסטגרם . שוב בלבן (צילום: אינסטגרם)

בתמונה שהעלתה לאינסטגרם . שוב בלבן (צילום: אינסטגרם)

כרטיס חג הכריסמס. שוב היא בלבן (צילום: גטי אימג'ס)

כרטיס חג הכריסמס. שוב היא בלבן (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה