קז'ואל אבל בסטייל: מייגן מרקל נועלת את הסניקרס המדוברות

ידוע שמייגן מרקל חובבת יוגה ופילאטיס. השבוע היא נצפתה יוצאת מביתה בקליפורניה בלוק ספורטיבי במיוחד. זו הפעם הראשונה שהיא נצפתה מאז הסערה על חשיפת שמות בני המלוכה שהביעו דאגה מצבע עורו של ארצ'י. מרקל יצאה לספורט כדי להירגע ועשתה את זה בלוק קז'ואל הורס

מאת  | ‏ 5 דצמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Always Sussex Family(@sussexalways)

מייגן מרקל היא טיפוס ספורטיבי, ומזוהה במיוחד כחובבת יוגה ופילאטיס מושבעת. נדמה שבימים מלאי מתח אלה, כשהצהובונים לא מפסיקים לבחוש בכותרות החדשות שמספק ספרו המדובר של אומיד סקובי, למרקל יש לא מעט סיבות טובות להתמסר למתיחות, נשימות ואימונים שמעצימים את הגוף, אבל גם את מגבירים את החוסן המנטלי.

השבוע היא נצפתה בקליפורניה בלוק ספורטיבי במיוחד, לראשונה מאז הסערה על חשיפת שמות בני המלוכה שהביעו לכאורה דאגה מצבע עורו של ארצ'י, בגרסת הספר שתורגמה להולנדית.

בת ה-42 תועדה כשחיוך נינוח מרוח על פניה, במכנסי טייץ שחורים וטופ שחור. בזמן שמקורם של הטייץ והטופ נותר לא ידוע, מדורי האופנה התעכבו על הפרטים הקטנים שעושים את הלוק הזה- הכובע הירוק, משקפי השמש, הסניקרס והקייס של הטלפון הנייד.

נעלי הסניקרס של מייגן הן ככל הנראה הפריט שכדאי להתעכב עליו. מדובר בדגם 327 המוכר והאהוב של ניו באלאנס, שמגיע בשילוב צבעים ורסטילי ויפה במיוחד. מדובר בזוג שמייגן נועלת לראשונה, המחבר בין גוני ניוד שפשוט מתאימים את עצמם להכל. עוד ככבו בלוק הזה משקפי שמש עם גשר אף עילי של המותג Krewe, ומגן יוקרתי לטלפון, בצבע שחור, של בית האופנה בוטגה ונטה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan (fan page) (@_duchess_of_sussex)

מתונה

השאירו תגובה