קסם: הג'ינס של מור רדמי מתאים את עצמו לכולן

חובבות האופנה הישראליות כבר יודעות: בחשבון האינסטגרם של יוצאת "חתונמי" אפשר למצוא את הפיסים האופנתיים הכי שווים. הפעם מדובר בג'ינס שהוא לא רק בעל גזרה מוצלחת, אלא גם מגיע במחיר נעים נעים

מאת  | ‏ 4 דצמבר 2023

מור רדמי, ג'ינס, H&M

אחוות הג'ינס (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מחפשים איפה לקצץ בתקציב המדינה? אפשר לאחד כמה משרדים ולשים בראשם שרה אחת – מור רדמי. האישה המדהימה הזאת כבר מדלגת בהצלחה בין שני תפקידים: המסבירה הלאומית ומשפיענית אופנה, וזה במקביל למשרה מלאה בתור "הד אוף פאן" במטא. קטן עליה עוד כמה טייטלים.

אתמול רדמי העלתה תמונה של הלוק היומי שלה, והעוקבות הסקרניות לא הצליחו להתעלם מהג'ינס המוצלח שלבשה. בניגוד למקרים רבים אצל ההייטקיסטית חובבת המותגים, הפעם מדובר במציאה שקל מאוד להביא הביתה. "נתקלתי בו ביום צילומים בו כל בנות 'חתונמי' לבשו את אותו הדגם באותה המידה והוא ישב טוב על כולנו. כמו הסרט ההוא על אחוות הג'ינס", כתבה מור, והוסיפה תמונה של הדגם המדויק: ג'ינס סטרייט בגזרת ניינטיז גבוהה של H&M. הג'ינס הקסום הזה נמכר באתר הישראלי במחיר מלא של 149 שקלים וב-44 שקלים בלבד בסייל, אבל למרבה הצער כרגע לא קיים במלאי.

H&M, מור רדמי, ג'ינס

זה אינו הרמס (צילום: אינסטגרם, morradmy)

גם התיק של רדמי כנראה הביא לגל של הודעות, בגלל הדמיון לבירקין הנחשק, אבל היא מיהרה להרגיע את הקהל: "התיק הזה אינו הרמס. מי ייתן וביום מן הימים יהיה אחד. היפהפה הזה הוא וינטג' שהבסטי קנתה לי ליום ההולדת בשנה שעברה".

כמו תמיד, המשפיענית המסורה לא עשתה חצי עבודה והקפידה לפרט לרמת הנעליים – זוג אחד בשביל ההופעה: נעליים שהן הכלאה בין אוקספורד לסלינג-בק על עקב קיטן קטן של המותג Other stories&, וזוג שני בשביל הנוחות לאורך היום: כפכפים פרוותיים שחורים של בירקנשטוק מ-Original’s. היא פשוט יודעת את העבודה.

לדפוק הופעה ואז להתכרבל (צילום: אינסטגרם, morradmy)

לדפוק הופעה ואז להתכרבל (צילום: אינסטגרם, morradmy)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mor Radmy (@morradmy)

השאירו תגובה