קנדל שוב לבשה שמלה שקופה בלי חזייה, אבל כולם דיברו על בילי

הגאלה של מוזיאון האקדמיה היא, מתברר, אירוע נוצץ במיוחד שמהווה קדימון לעונת הטקסים ההוליוודית. אתמול אירח השטיח האדום שלה את צמרת הסלבס העולמית, ביניהן גם קנדל ג'נר והיילי ביבר במופת של אלגנטיות סקסית, סלינה גומז בשמלה שמתחילה טוב ונגמרת מוזר מאוד, ובילי אייליש בתפקיד האיט-גירל האולטימטיבית של העולם

מאת  | ‏ 4 דצמבר 2023

היילי וקנדל

גנץ וגלנט של הוליווד (צילום: Stefanie Keenan/Getty Images for Academy Museum of Motion Pictures)

עוד מעט כבר נוכל להתחיל להגיד את צמד המילים הנוצץ "עונת הטקסים", כשהפער האסקפיסטי בין המציאות שלנו לבין השטיחים האדומים שייפרשו בהוליווד רק יילך ויעמיק. אבל אתמול כבר קיבלנו קדימון קטן ומרוכז לאווירה הזאת, עם אירוע הגאלה של מוזיאון האקדמיה – אותה אקדמיה שמחלקת את פרסי האוסקר.

בניגוד לטקס האוסקר עצמו – כאן מדובר באירוע שנועד לגייס כספים למוזיאון, ולכן רשימת המוזמנים ממוקדת אפילו יותר בצמרת הסלבס העולמית. כוכבות העל התייצבו במיטב מחלצותיהן המוגזמות יותר ופחות, כאשר ב"יותר" אנחנו כמובן מתכוונות לסלינה גומז בלוק מעט משונה: שמלת הקוסטום-מייד של ולנטינו נראית מדהים עד החלק העליון שמעוצב כמעין שרשרת ענקית, ובמקום להזכיר ענק יהלומים מרהיב, נראה יותר כמו אלתור פורימי מוזר שאמא שלה הכינה מנייר אלומיניום.

סלינה גומז

זה נראה כבד (צילום: GettyImages, JC Olivera/FilmMagic)

קנדל ג'נר והיילי ביבר, לעומת זאת, גילמו היטב את תפקיד "הנערות הנכונות" והגיעו בלוקים שמשלבים בין גלאם, אלגנטיות ונונשלנט. היילי דבקה בשיתוף הפעולה הפורה והמחמיא עם סן לורן, ולבשה שמלה שחורה מנצנצת בגזרה נקייה עם מחשוף סייד-בוב אסטרטגי. קנדל הפגינה שוב את הקוליות המוחלטת שלה ביחס לחשיפת החזה, ולבשה שמלת גולף שקפקפה ומשגעת של פנדי, בגוון הלוהט של הרגע.

אבל איכשהו, מי שהצליחה להיות האישה המעניינת ביותר על השטיח האדום היא בילי אייליש – בין השאר בגלל ההתייחסות ל"יציאה מהארון" כביסקסואלית, אבל בעיקר בזכות הווייב המשועשע והמגניבות האינסופית, שהתבטאו באאוטפיט: אייליש שילבה כמה מהטרנדים הבולטים והמדויקים ביותר של התקופה – החל ב"ביזנס סטייל" של חליפת פסי הסיכה מבית ז'אן פול גוטייה (שכמובן כללה מחשוף נדיב), דרך מטפחת הראש באווירת וינטג' ועד המשקפיים העגולים ודקיקי המסגרת שכבר הכרזנו עליהם כאן כאקססורי הכי נחשק של האיטגירל הממוצעת. תכשיטי השיניים הם כבר לגמרי נקסט לבל.

בילי אייליש

היייי גירל (צילום: Getty Images, Frazer Harrison/Getty Images)

בילי אייליש

אבל אל תנסו את זה בבית (צילום: Getty Images, Frazer Harrison/Getty Images)

קנדל ג'נר

פאר היצירה (צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Academy Museum of Motion Pictures )

היילי ביבר

לא פספסנו את הסייד-בוב (צילום: Kevin Winter/WireImage,)

 

 

השאירו תגובה