מוגזמת או מושלמת? אור לוזון חגגה בשמלה לבנה מטורפת

הסטייליסטית הצמודה של כמה מהשמות המפורסמים בארץ חגגה יום הולדת 29 בבית של אבא עמוס לוזון, ועשתה זאת כמעט בסולידיות ביחס לאירועים שהיא אוהבת להרים. האירוע כלל כמה וכמה אורחים נוצצים, ושתי שמלות נוצצות אף יותר ממותגי היוקרה המדוברים של הרגע

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2023

אור לוזון

לגמרי ברמות של כלה (צילום: אינסטגרם, or_lu)

באופן מעט אירוני, מעבר על מיליארדי הסטוריז של אור לוזון מהיממה האחרונה מספר סיפור על חגיגה כמעט צנועה ביחס לסטנדרטים של הסטייליסטית: בסך הכל מסיבת בית, בסך הכל כמה עשרות מוזמנים, בסך הכל שני לוקים. סולידי משהו.

אז נכון, הבית הוא הווילה המפוארת של אבא עמוס לוזון, עשרות המוזמנים כוללים כמה מהסלבס הנוצצים ביותר בארץ ושני הלוקים של כלת השמחה מגיעים ממותגי על סופר נחשקים. בקיצור, אפשר רק לדמיין איך יום הולדתה ה-29 היה נראה אם לא היה מתקיים בעיצומה של מלחמה, ובקושי אפשר לדמיין איך ייראה יום הולדתה ה-30 שייחגג באקלים אחר, אמן כן יהי רצון.

אור לוזון

שחר חיון מאחלת (צילום: אינסטגרם, or_lu)

בינתיים, לוזון כאמור הפיקה את המיטב ולרגע לא היססה להרים כמו שהיא יודעת – בעיקר בגזרת המלתחה, ובניצוחו של המנטור, הבסטי והמנהל הקריאייטיבי של רשת פקטורי 54, סיימון אלמלם. הלוק הראשון כלל שמלת מיני לבנה ומטריפה מהקולקציה האחרונה של ז'אקמוס, עם מבנה מחוכי שפוגש שרוולי ענק מלכותיים.

הלוק השני, באופן כמעט בלתי נמנע, הורכב מהשמלה הקלאסית ביותר של רבאן – אחד המותגים המדוברים של הרגע. מטבעות המתכת הבוהקים והאיקוניים התנודדו על גזרתה של לוזון כשרקדה, ובהמשך היא אף השכילה להחליץ מנעלי העקב הזהובות למגפי קומבט שבהחלט נראו נוחים יותר וגם יצרו ניגוד מתוחכם עם הגלאם של השמלה.

אור לוזון

כולה בלינג בלינג (צילום: אינסטגרם, or_lu)

אור לוזןן

לא פספסנו גם את הלוק של אוריה עזרן (צילום: אינסטגרם, oria azran)

אור לוזון

הבוקר שאחרי (צילום: אינסטגרם, or_lu)

 

השאירו תגובה