היידי ולני קלום שוב חוטפות: "אמא ובת שמקפצות בלנז'רי זה חולני"

זו לא הפעם הראשונה שהיידי קלום בת ה-50 ובתה לני בת ה-19 מדגמנות יחד למותג ההלבשה התחתונה "אינטימיסימי", וזו גם לא הפעם הראשונה שהגולשים מביעים אי נוחות מהקונספט - אבל משהו בקמפיין חג המולד הקופצני בכל זאת הצליח לעצבן אותם במיוחד

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎heidi_lena_fanpage‎‏‎‏

השגרירות המשותפת של היידי ולני קלום עבור מותג ההלבשה התחתונה "אינטימיסימי" היא עובדה בשטח כבר תקופה – גם אחרי סערת הרשת שהתעוררה לפני כחצי שנה בעקבות עוד סשן תמונות של השתיים בלנז'רי, שגרמו למגיבים רבים "להרגיש לא בנוח" ולהעביר ביקורת חריפה על הבחירה של קלום להצטלם כך עם בתה.

נראה שהתלונות האלה, כאמור, לא ממש הזיזו שם לאף אחד, ואפילו סביר שאנשים השיווק של המותג האיטלקי רק חיככו ידיהם בסיפוק והתחילו לחשוב על קמפיין חג המולד. התוצאה כבר כאן, ולמעשה לא היינו אומרות שהושקעה בה הרבה מחשבה יצירתית – אבל מי צריך כזאת כשהיידי ולני קלום עולות על תחתונים וחזייה בגווני החג הקלאסיים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏

בסרטון הקמפיין, הסופרמודל בת ה-50 ובתה בת ה-19 עורמות מתנות בעודן שרות ורוקדות לצלילי שיר חג מולד גרמני (בהתאם לארץ מולדתה של היידי), כשהן כמובן לבושות במיטב הסטים של המותג: חזיות, תחתונים ומחוכים מתחרה שחורה ואדומה עם משחקי שקיפויות ועיטורי רצועות. 

גם עכשיו, אם תהיתם, אפשר למצוא בתגובות לפוסטים של השתיים לא מעט עוקבים שפחות התחברו. "אמא ובת שמקפצות ביחד בלנז'רי זה קצת חולני", הגיבה אחת, ואליה הצטרפו רבים עם מילות  תואר נוספות כמו "קרינג'י", "קריפי" ודומותיהן. "איכשהו זה לא נראה לי סקסי…", כתב אחד. "משהו כאן מרגיש לא בסדר".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Leni Olumi Klum‎‏ (@‏‎leniklum‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎lovelyladies.23‎‏)‎‏

השאירו תגובה