איך היא אוהבת: ג'יי לו בשמלת הכלה הכי פרובוקטיבית שראינו

לא מעט מראות איקוניים רשומים על שמה של ג'ניפר לופז בת ה-54, ואיכשהו במסגרת הרזומה העשיר שלה, היא הפכה מזוהה אפילו עם שמלות כלה. לכן לא מפתיע שאחת כזאת מככבת בטיזר לאלבום החדש שלה, אבל מאוד מפתיע לראות איזו גרסה מטורפת היא בחרה הפעם

מאת  | ‏ 26 נובמבר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jennifer Lopez‎‏ (@‏‎jlo‎‏)‎‏

מחקר מקיף שאנחנו עורכות כאן על בסיס שבועי מעלה את המסקנה הבאה: ככל שג'ניפר לופז מתבגרת, הסטייל שלה הופך נועז יותר. העשור השישי לחייה של כוכבת הפופ סימן את הפיכתה למגה-אייקון ולאישה לוהטת ונחשקת מאי פעם. נראה שהאלבום החדש שלה, בעל השם המפורש למדי, "This is Me… Now", מתכוון לחגוג בדיוק את זה.

אתמול שחררה ג'יי לו ל-253 מיליון העוקבים שלה טיזר לתוכן הוויזואלי שאמור ללוות את האלבום – סרטון בן 18 שניות שאתגר את המעריצים לזהות כמה שיותר רמזים ולעשות כמה שיותר צילומי מסך מתוכו. ועם כל הכבוד למוטיב הירוק (הצבע האהוב עליה) ולסמל יונק הדבש (הציפור האהובה עליה), כולם התעכבו בעיקר על שבריר שניה אחד שבאמת אין סיכוי להתעלם ממנו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎The Iconic JLo‎‏ (@‏‎theiconicjlo‎‏)‎‏

לופז בת ה-54 נראית שם באחד הלוקים האהובים עליה – שמלת כלה, בהתאם לרזומה הקולנועי שכולל סרטים כמו "מארגנת החתונות" ו-"חתונה בהפתעה", ולאחרונה גם את החתונה המאוחרת האמיתית והמתוקשרת עם בן אפלק – אלא שהפעם מדובר בשמלה קצת אחרת: גזרת מחוך הדוקה חובקת את חמוקיה המפורסמים, ולאורכה פעורים שני קאט-אאוטים גדולים בצורת לבבות, שחושפים מבעד לבד שקוף את הפופיק, את שרירי הבטן ואת הירכיים העליונות שלה, ולמעשה מסתירים רק קלות את מחוז המפשעה. טיזר, אמרנו? ראו טוזרתם.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mariola JLoDoll‎‏ (@‏‎mariolajlover‎‏)‎‏

השאירו תגובה