איך אפשר להתרכז כשאירינה ואמרטה נראות ככה?

שתי הסופרמודלס, שהן גם חברות טובות, הגיעו לצפות במשחק כדורסל ולא הסתפקו בג'ינס וטי-שירט המתבקשים. אירינה לבשה שמלת כותונת קטנה בעוד אמילי בחרה בחזייה וקרדיגן קז'ואליים יחסית, ושתיהן צעדו במגפיים שחורים גבוהים. טובות השתיים, לגמרי

מאת  | ‏ 26 נובמבר 2023

אירינה שייק, אמילי רטאייקאוסקי, דוגמניות

פאוור-קאפל (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

מה קורה כששתיים מהדוגמניות הרותחות ביותר בעולם נפגשות? מסתבר שבניגוד לכל הפנטזיות לא נשלפות ציפורניים וגם לא מתנהלת מלחמת כריות. כי בעולם האמיתי יש מספיק מקום לכולן, ונשים חכמות, חזקות ומצליחות כמו אמילי רטאייקאוסקי ואירינה שייק יודעות את זה.

הבסטיז המהממות יצאו לצפות יחד במשחק כדורסל והקפיצו את ממוצע היופי ב"מדיסון סקוור גארדן" שבמנהטן לגבהים חדשים. כצפוי, השתיים לא הסתפקו בבחירה המתבקשת של ג'ינס וטי-שירט, והתלבשו כמו שרק סופרמודלס יודעות.

נשים חזקות ומהממות (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

נשים חזקות ומהממות (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

למרות מזג האוויר הקריר שייק הספקה בשמלת כותונת מבריקה בגוון חמאה, עם מחשוף מעניין וגימורי תחרה שחורה. מתחת לשמלה היא לבשה גרביונים שחורים דקים ומעליה מעיל פאפר שחור, ולאוזניה ענדה עגילי חישוק במידה XXL. מגפי העקב השחורים והגבוהים שנעלה היו החוט המקשר בין הלוקים של שתי החברות, אבל כאן מסתיים הדמיון.

שייק והשמלה (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

שייק והשמלה (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

אמילי הלכה על לוק סתווי קזו'אלי ופחות מתאמץ (אבל לא פחות סקסי), שכלל מכנסיים שחורים אווריריים בשילוב חגורה רחבה, לצד חזייה וקרדיגן תואמים בגוון חום שוקולד. היא התכסתה במעיל עור בגזרת טרנץ' והתאבזרה בתכשיטים זהובים עדינים אך מורגשים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sky Sport NBA (@skysportnba)

במהלך סוף השבוע נחשף השער החדש של "ווג" אוסטרליה, עליו מככבת רטאייקאוסקי. בראיון שנלווה אליו היא מספרת על הכוונה לכתוב ספר שיעסוק בגירושים של נשים צעירות, כמו אלה שעברה בעצמה לא מזמן: "העולם השתנה מאוד – היום נשים מרווחות כמו בני הזוג שלהם, או יותר מהם, ובמקביל גם נאלצות לשאת בעול של האחריות הרגשית והפיזית במשפחה ובבית" הסבירה. "נישואים הם לא תמיד עסקה הוגנת – ואין שום בושה לקום וללכת מעסקה מסריחה". נשאר רק לחכות לג'וס שיישפך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Australia (@vogueaustralia)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irina shayk (@irinashayk)

חוט מקשר (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

חוט מקשר (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

הפעם בשחור-לבן (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

הפעם בשחור-לבן (צילום: אינסטגרם, irinashayk)

השאירו תגובה