גאווה: הכוכבת לבשה שמלת כלה ישראלית לארמון בקינגהאם

חברות להקת הקיי-פופ "בלאקפינק" הגיעו לארמון במסגרת ביקורו של נשיא דרום קוריאה בבריטניה. ג'ני בלטה בין כולן בזכות בחירת האאוטפיט המוצלחת שלה – שמלה לבנה עם כתפיים חשופות ושובל מרשים. "אלו החומרים מהם עשויות אגדות", כתבה המעצבת ליהי הוד

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by J (@jennierubyjane)

"אלו החומרים מהם עשויות אגדות", כתבה אמש מעצבת שמלות הכלה והערב ליהי הוד בחשבון האינסטגרם שלה. כשברקע ימי המלחמה העצובים והתקפות חוזרות על מעצבים ישראלים, להוד יש סיבה טובה להיות גאה בכך שנבחרה להלביש את אחת מחברות להקת הקיי-פופ בלאקפינק, בעת ביקורן בארמון בקינגהאם.

חברות הלהקה התארחו בארמון במסגרת ביקור נשיא דרום קוריאה בבריטניה, וגם קיבלו מהמלך צ'ארלס אות הוקרה על פעילותן בנושא העלאת המודעות לשינויי האקלים. חברת הלהקה ג'ני, לה 82 מיליון עוקבים באינסטגרם, לבשה במהלך האירועים המלכותיים שמלה מרשימה במיוחד של הוד.

ליהי הוד, בלאקפינק

מדרום קוריאה לבריטניה, בעיצוב ישראלי (צילום: Yui Mok-WPA Pool/Getty Images)

השמלה הנבחרת של ג'ני היא שמלת אוף-דה-שולדרס לבנה מקולקציית 2023 של הוד. היא עונה לשם "היילי", ומציגה שרוולים ארוכים, שובל סטייטמנט מרשים, ושסע צד עמוק וסקסי.

הבחירה הלבנה והלא שגרתית השתלמה עבור ג'ני, והיא בלטה בין חברותיה ללהקה, ששתיים מהן הלכו על בחירה בטוחה בשחור. "כמה שיקית אבל עדיין מינימליסטית", הגיבה אחת העוקבות ללוק שלה. חברת הלהקה ליסה בחרה בשמלת-שכמייה בצבע מנטה, שגרפה אינספור תגובות המתייחסות לדמיון שלה לאלזה מ"לשבור את הקרח".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JENNIE (@jendeuxixie_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JENNIE_BLACKPINK (@jennierubyjaner2)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lihi Hod Bridal (@lihihod)

נפגשו עם צ'ארלס (צילום: Victoria Jones/PA Wire)

נפגשו עם צ'ארלס (צילום: Victoria Jones/PA Wire)

מלכותית (צילום: אינסטגרם, jennierubyjane)

מלכותית (צילום: אינסטגרם, jennierubyjane)

השאירו תגובה