סטייל צנוע: איוונקה טראמפ בשמלה הורסת שמצאנו גם בזארה

הבת הראשונה לשעבר הגיעה לבית הכנסת במיאמי, שם התנדבה לטובת ישראלים שפונו מביתם בשל המלחמה. היא לבשה שמלה מכופתרת לבנה מוצלחת מאוד, לצד תיק יוקרתי וסניקרס פופולריות. בתה אראבלה ליוותה אותה בלוק אופייני לטינאייג'רית בגילה

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2023

בתקופה המטלטלת שבה אנחנו נמצאים אפשר להסכים על דבר אחד – מדהים לראות את רוח ההתנדבות ואת ההתגייסות של אנשים ברחבי העולם לטובת הכלל. הרוח הזאת לא פסחה גם על איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב לשעבר, שהגיעה לסייע באריזת ציוד שיישלח לתושבים ישראלים שפונו מביתם במהלך המלחמה.

מקום ההתכנסות היה בית כנסת מקומי במיאמי, מקום שאינו זר למשפחה. איוונקה, כידוע, התגיירה ב-2009 לפני נישואיה לג'ארד קושנר, והשניים מגדלים את ילדיהם כמיטב המסורת היהודית – כולל ציון חגי ישראל, חגיגת בת מצווה שנערכה לא מזמן לבתם אראבלה ואפילו ביקורים בכותל מפעם לפעם.

צלמי הפפראצי תפסו את איוונקה צועדת אל המקום מלווה בבתה – תיעוד ראשון של טראמפ מאז שנאלצה להעיד במשפט ההונאה שמתנהל נגד אביה בימים אלה. למרות האירועים האחרונים איוונקה נראתה נינוחה למדי, לבושה בשמלה לבנה מכופתרת בשילוב חגורה קלועה. קשה לנו להאמין שהבגד הזה הגיע מרשת אופנה מהירה, אבל בזארה מכרו שמלה דומה באופן מחשיד. השמלה המדוברת כבר אזלה מהמלאי, אבל במותג הספרדי אפשר עדיין למצוא גרסה מאוד דומה שמחירה 259 שקלים.

את המראה הקז'ואלי אך מלא שיק השלימה איוונקה באמצעות תיק בסגנון וינטג' עדין של הלייבל הנחשק Hunting Season (מחירו כ-2,300 שקלים) וסניקרס של גולה בגווני שמנת וזהב. גם אראבלה בת ה-12 נעלה נעליים באותה סקאלת צבעים – אבל של נייקי, והתלבשה כיאה לטינאייג'רית עם טרנינג אפור, חולצה בייסיקית וקליפס זהוב בשיער.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump Fan (@loveivankatrump)

אופנה, איוונקה טראמפ

השמלה מזארה, התיק של Hunting Season והנעליים של גולה (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה