שוקינג: הנסיכה ביאטריס במחשוף מאד לא אופייני

הנסיכה ביאטריס עברה בחודשים האחרונים שינוי רציני כשהחליפה סטייליסטית שמלבישה אותה לאירועים. נדמה שהבחירות האופנתיות האחרונות שלה לא רק משויפות יותר, אלא גם לוהטות הרבה יותר. קבלו את המחשוף השובב בשמלת הפאייטים בגוון שמפניה שבחרה ללבוש לאירוע אופנתי בלונדון. כן ירבו

מאת  | ‏ 20 נובמבר 2023

ביאטריס, זו את? (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

ביאטריס, זו את? (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)


לצהובונים הבריטיים יש לא מעט נושאים חשובים להצמד אליהם, כמו התערערות היחסים עם מייגן והארי, ועלייתה של העונה החדשה של "הכתר". ובכל זאת, נמצא זמן ומקום ללא מעט כותרות המתייחסות לסטייל המשתבח של הנסיכה ביאטריס.

מאז שחברה לסטייליסטית לכוכבות אוליביה בקינגהאם, שמייעצת גם לשמות כמו פופי דלווין, קארי מאליגן וניקי הילטון, נדמה שהבחירות האופנתיות שלה לא רק משויפות יותר, אלא גם לוהטות הרבה יותר.

 עם הסטייליסטית החדשה והמדוברת אוליביה בקינגהאם (צילום: אינסטגרם Olivia Buckingham)

עם הסטייליסטית החדשה והמדוברת אוליביה בקינגהאם (צילום: אינסטגרם Olivia Buckingham)

לאירוע של המעצבת לוליק מונייה, שנערך בלונדון, הנסיכה לבשה סט פאייטים בגוון שמפניה, שמורכב מעליונית-שכמייה ושמלה עם מחשוף עמוק-עמוק. נדמה שכל פרט בגלאם-הסקסי הזה היה מוקפד- התכשיטים, עיצוב השיער ונעלי העקב בגוון התואם לשמלה.

אבולוציית הסטייל המיוחסת לשיתוף הפעולה עם הסטייליסטית באה לידי ביטוי לא מעט פעמים בחודשים האחרונים. בולטות במיוחד היו ההופעות של הנסיכה בחתונת הנסיך הירדני, כמו גם הלוק המשויף שנבחר עבורה במהלך ביקור במנהטן, שכלל שמלת סאטן כחולה של צימרמן, מעיל קשמיר של ברברי ונעלי עקב בכחול-עמוק קטיפתי של ג'ימי צ'ו. נדמה שבהחלט מדובר בדואו מנצח.

נסיכת הפאייטים  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

נסיכת הפאייטים (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

והגב בכלל מדהים  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

והגב בכלל מדהים (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

אין מה לומר, היא אוהבת מנצנץ  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

אין מה לומר, היא אוהבת מנצנץ (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

השאירו תגובה