במיוחד לאזעקות? מותג העל מציג "חצאית מגבת" ב-3,500 שקלים

הטרלות באלפי דולרים הן מתחביביו הידועים של בית האופנה בלנסיאגה, וקולקציית אביב 24 מציגה, לצד תיק שנראה כמו שקית דוריטוס, גם את חצאית המגבת הוויראלית שמציעה "עדכון של אופנה גבוהה ללוק ביתי ויומיומי" - או במקרה שלנו, לוק ה"אזעקה תפסה אותי במקלחת"

מאת  | ‏ 14 נובמבר 2023

המגבת של בלנסיאגה

מייבשים אותנו (צילום: balenciaga.com)

קודם כל, הרינו להודיע על התפתחות מרגשת במשחק שבו כולנו כופים משמעויות נסתרות יותר ופחות על דברים במטרה לשייך אותם למחנה ה"בעדנו" או ה"נגדנו": בלנסיאגה, בית האופנה החם בעולם, לגמרי בעדנו. אחרת למה שדמנה וסאליה יעצב חצאית בצורת מגבת אפורה שמתלפפת סביב המותניים – אם לא כמחווה ללוק ה"אזעקה תפסה אותי במקלחת" הנפוץ בימים אלה במחוזותינו?

אוקי, נכון. הפריט המטורלל, שמאפיין היטב את הנטייה הבלנסיאגית להיפוך גרוטסקי של האפרוריות היומיומית לכדי אופנה גבוהה ונחשקת (לא לשכוח את תיק העור המבוקש בצורת שקית צ'יפס), למעשה נחשף כבר במסגרת קולקציית אביב 24 שהוצגה כשבוע לפני פרוץ המלחמה – לצד,  אבל עכשיו נפתחה רשמית המכירה המוקדמת שלו, מה שהוביל לעיסוק ויראלי בלתי נמנע.

המגבת של בלנסיאגה

יש גם בשחור (צילום: balenciaga.com)

המספר הוא 925 בדולרים, ו-3,544 בשקלים כדי לסבר את האוזן. זה כמה שעולה חצאית המגבת האפורה של בלנסיאגה, שמוגדרת כ"פריט יוניסקס שכולל שני כפתורים בחגורת המותניים וחגורה עם אבזם בחלק הפנימי, ומהווה עדכון של אופנה גבוהה ללוק ביתי יומיומי". התגובות ברשת כמובן רבות ומעולות, ביניהן רבות שמציעות למכירה "חצאיות" זהות, וכעת נותר רק לראות כמה לקוחות נאמנים מתכוונים לשתף פעולה עם הבדיחה היפה הזאת על חשבון כולנו. האמת, מצחיק ממש. תודה על זה, בלנסיאגוש. 

המגבת של בלנסיאגה

בנות, אל דאגה – זה יוניסקס (צילום: balenciaga.com)

 

השאירו תגובה

 

  • אוי חמודות, רמת הניתוק של לצחקק על ״האזעקה תפסה אותי במקלחת״ כשיש לכן בכלל בית או מקלחת. זהו, חזרתן לשגרה אה?

    מאת: שלי |‏ 15 בנובמבר 2023 | 10:12