אחרי שפונו מעוטף עזה ושדרות: אלה הפרזנטוריות החדשות
במותג Toppatsu חיפשו דוגמניות לקמפיין החדש, והחליטו להשתמש בכוחה של האופנה כדי להרים את המורל. הם גייסו נשים שמייצגות את העוצמה והתקווה שמלווים את הכאב הגדול בתקופה האחרונה, ויצרו הפקה מרימה שכולה כחול-לבן
כל חובב אופנה יעיד – בגדים הם הרבה יותר ממשהו ללבוש. לפעמים הם יכולים להיות משני תודעה, ואפילו בימים קשים כמו אלה שאנחנו עוברים עכשיו – יש להם יכולת להעלות חיוך קטן ולתת הרגשה טובה. גם אם רק לכמה רגעים, זה לא מעט.
כשהמעצבת ענבל שפירא-בליזובסקי מהמותג Toppatsu חיפשה פרזנטוריות לקולקציית הג'ינסים שלה, היא רצתה להשתמש בכוח הזה, והחליטה לגייס נשים שפונו מבתיהן במסגרת המלחמה. השאיפה הייתה לאפשר להן יום של בריחה מהמציאות, וליצור יחד איתן הפקה שתקרין החוצה את החוזק שלהן, ואת התקווה שמלווה את השבר הגדול.
"לאחר השבת השחורה, חיפשנו דרך לבטא את עוצמות הכאב שלנו ולקחת חלק במה שקרה", מסבירה ענבל איך נולד הרעיון. "המלחמה הזאת פגעה בכולנו, גם אם בכל אחת בדרך אחרת – אחת שפונתה מביתה, נשים שנשארו לבד עם הילדים כשהבעל במילואים, כאלה שניצלו מהמסיבה ועוד. לכן, קודם כל רצינו לחזק את הנשים, לעשות להן טוב ולתת להן פיסה של אסקפיזם, של החיים שלפני השביעי באוקטובר. אין ראויות מהן להיות הפרזנטוריות האמיתיות של התקופה".
היא פנתה למלונות בראון והרודס בהם מתארחים מפונים רבים, וכך הגיעה לנשים המהממות שבמרכז הקמפיין החדש: לירון כרמי מניר עם, נטלי ודניאלה ברוכוב משדרות, ואושרית ברמי, שפונתה גם היא מביתה בעיר ויום לאחר מכן התבשרה כי הוא נפגע מרקטה ונהרס לחלוטין.
על הצילום אחראי ליאור קסון, וקארין דוייב הייתה אמונה על האיפור והשיער – שניהם עשו זאת בהתנדבות. "רצינו ליצור יום שכולו מוקדם לנשים האלה, לגרום להן להרגיש הכי טוב שהן יכולות", אומרת נטלי. "זה הכי קלישאתי אבל באנו לחזק ויצאנו מחוזקים מיום הצילום הזה. החיבוק והביחד מרוממים את הנפש".
שפירא-בליזובסקי קוראת גם לתמיכה בענף האופנה ובמשק הישראלי בכלל: "זו תקופה קשה מאוד לכלכלה, והתחום שלנו נפגע בצורה אנושה. אנחנו באמת צריכים את הציבור כרגע יותר מתמיד".
מושלמות. איזה יפות וכובשות. כל הכבוד על החוזה. פשוט מבורכת
מאת: בל | 15 בנובמבר 2023 | 18:54איזה ניצול ציני של המתוקות האלה. קודם כל – אני מקווה מאוד ששילמו להן, כי בתעשיית האופנה יש נטייה לקחת דוגמניות גימיק ולנצל אותן למכירות. דבר שני, זה מותג ייבוא מהמזרח, עדיף לתמוך במעצבות אמיתיות מקומיות.
מאת: וואו | 15 בנובמבר 2023 | 12:16מהממות והבגדים הורסים
מאת: אור | 15 בנובמבר 2023 | 12:06יפה, כולם באמת יפות
מאת: עינבר | 14 בנובמבר 2023 | 23:07יפות וגיבורות. בחירה מושלמת הבנות העוטף ושדרות..
מאת: גילה | 14 בנובמבר 2023 | 22:36יפות יפות
מאת: תות | 14 בנובמבר 2023 | 22:09סופסוף אפשר לראות איך הבגדים נראים על נשים אמיתיות ויפיפיות אמיתיות
מאת: רונה | 14 בנובמבר 2023 | 21:21אין גבול לחברות האופנה יעשו הכל בשביל למכור את הסמרטוט ששווה 5שח ב 100
מאת: לא קונים | 14 בנובמבר 2023 | 20:08כל אחת יותר יפה מהשנייה
מאת: בר | 14 בנובמבר 2023 | 15:49