"זול יותר לצאת עירומה": הרשת לא נשארה אדישה לקולקציה הזאת

ז'אן פול גוטיה עשה זאת שוב - ליטרלי: מעצב העל הצרפתי שואב מהארכיון המפואר שלו כדי לחדש ולעדכן את המסורת האסתטית של המותג, וככה נולדה, למשל, "קולקציית הקעקועים", שכוללת בין השאר גם כמה פריטים נועזים במיוחד. עכשיו השאלה היא מי תהיה הכוכבת האמיצה שתחנוך אותם

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2023

קלאס באפס מאמץ? (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

קלאס באפס מאמץ? (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

כתמיד, גם היום אנחנו כאן כדי להזכיר שבגדול, ז'אן פול גוטייה צריך לקבל תמלוגים בכל פעם שעוד איזו איטגירל לובשת משהו עם פרינט עירום אמנותי-אירוני-רפלקסיבי, בהיותו חלוץ של האסתטיקה הזאת בפרט והאופנה הפטישיסטית-משועשעת בכלל. בתקופה זו, בית האופנה עסוק בעיקר בשימור ועדכון המורשת של מעצב העל הצרפתי, ובמסגרת זו נוצרה גם קולקציית ה"קעקועים" שנחשפה במלואה אתמול.

היא כוללת יותר ממאה פריטים ששואבים השראה מארכיון המותג המפואר, וביניהם יש גם כמה שהצליחו להסעיר במיוחד את הרשת באמצעות הטריק הכי ישן בספר: ציצים. כאילו לא ראינו כאלה רק אתמול על השטיח האדום של אחד הטקסים, משהו בעובדה שכאן הגוף הנשי העירום הוא למעשה אשליה המצוירת על בד שבפועל מכסה בדיוק את אותם חלקים – פשוט מוציא סוג אחר של אמוציות.

קנדל, תפור עלייך (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

קנדל, תפור עלייך (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

הפריטים המדוברים אכן נועזים למדי, וכוללים טופים, שמלות ואוברולים בצבעי ניוד שעליהם מודפסות, למשל, פטמות עם פירסינג ואף ערווה נשית בסגנון ריאליסטי למדי. "יותר זול כבר ללכת ערומה", הגיבה, למשל, הגולשת בקי, והיא לא טועה – מחירי הפריטים נעים בין 1,500 ל-3,000 שקלים. ואולם, בקרוב תגיע הכוכבת שתוכיח שזה בכל זאת קצת יותר מגניב ללבוש פרינט עירום של גוטייה מאשר פשוט ללכת ערומה. אנחנו מהמרות על קנדל ג'נר.

אוברול לאשליה מקסימלית (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

אוברול לאשליה מקסימלית (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

או טופ סולידי (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

או טופ סולידי (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

הכהן הגדול של הדפסי העירום(צילום: .jeanpaulgaultier.com)

הכהן הגדול של הדפסי העירום (צילום: .jeanpaulgaultier.com)

השאירו תגובה