כולן רוצות את המעיל: המותג החדש של קיילי הכניס מיליון דולר בשעה
בהתחלה לא נראה שמדובר בסנסציה: עוד בת למשפחת קרדשיאן-ג'נר השיקה עוד מותג, מסוג ההתרחשויות שבאמת כבר קשה לעקוב אחריהן. אלא ש-"KHY" של קיילי ג'נר מתברר עכשיו כהצלחה מסחררת, בעיקר הודות למעיל העור שהיא דגמנה מכל זווית
ההשקה של Khy, המותג החדש של קיילי ג'נר, לא ממש באה לשבור את האינטרנט. היא לוותה, באופן טבעי, בתמונות של קיילי מדגמנת פריטים נבחרים, לצד הפקת שער למגזין וול סטריט ג'ורנל ומסיבת השקה שבה גם אחיות וחברות כמו קנדל והיילי הצטרפו לנבחרת הפרזנטוריות. על רקע חזיית הפטמות של קים וסקימס, כל הסיפור הרגיש כמעט סולידי.
לכך נלוותה גם התחושה שהציבור בכל זאת חייב להיות קצת שבע ממותגי סלבס בכלל ומותגי קרדישאן-ג'נר בפרט, שלא לומר מעט סקפטי כלפי קיילי ספציפית – אחרי ההשמצות והכישלון של "קיילי סווים". ובכן, פחות.
כעת מתברר ש-Khy הכניס את המיליון הראשון שלו כבר בשעה הראשונה לקיומו – כך מדווחים במגזין People – כשהפריט הבולט ביותר בקולקציה, מעיל טרנץ' מעור סינתטי עם רוכסנים שקיילי דגמנה מכל זווית, אזל מהמלאי לחלוטין (990 שקלים), וכך גם שמלת המיני עם השרוולים הארוכים (640) וכפפות האופנוענים (290 שקלים).
10 פריטים נותרו מהדרופ הראשון של המותג – שיתוף פעולה עם הלייבל Namilia, שמתאפיין באווירה בייקרית-פטישיסטית מתונה ואלגנטית. אם שואלים אותנו, גם ז'קט הקרופ הנפוח עם הקפוצ'ון לא יישאר שם עוד הרבה זמן. כך או כך, כרגע נראה שהמיליארדרית הראשונה של המשפחה לגמרי עשתה זאת שוב, ותנחומינו למעצבת בטסי ג'ונסון שמנסה לטעון שעיצוביה הועתקו.
השאירו תגובה