מפתיע ביותר: המותג החדש של קיילי ג'נר נחשף

אימפריית הביוטי קיילי ג'נר, לא נחה לרגע וממש בימים אלו היא משיקה את מותג האופנה החדש שלה "KHY". יכלול שיתופי פעולה עם מעצבים שונים וקולקציות קפסולה ממוקדות קונספט, כשרעיון העל הוא יוקרה במחיר נגיש - אף פריט לא יעלה יותר מ-200 דולר. ״הליין כולו שואב השראה מהמלתחה הפרטית שלי ומצבי הרוח המשתנים שלי״, הסבירה קיילי לוול סטריט ג׳ורנל

מאת  | ‏ 26 אוקטובר 2023

קיילי משיקה את המותג החדש שלה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי משיקה את המותג החדש שלה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

האחיות לבית קרדשיאן-ג׳נר תמיד היו מכוונות יזמות – אפילו לפני הפריצה הגדולה שלהן – אבל אפשר בהחלט לתת קרדיט לאחות הצעירה ביותר, קיילי ג׳נר, ששינתה את הגישה המשפחתית למותגים ועסקים והראתה לאחיותיה הגדולות מה אפשרי, לאחר שהקימה את מעצמת קיילי קוסמטיקס.

עכשיו, אי אפשר לעצור אותן. בכל רגע שנראה שכל אחת מהאחיות כבר מג׳נגלת בין כמות בלתי אפשרות של עסקים – נולד עוד אחד. אחרי שחוותה כישלון יחסי עם מותגי בגדי הים שלה, קיילי סווים, קיילי מציגה את המותג Khy, שהקולקציה הראשונה שלו תושק כבר בשבוע הבא – ב-1 בנובמבר.

האמת, מפתיע ועושה חשק  (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

האמת, מפתיע ועושה חשק (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

את המותג החדש היא הקימה ביחד עם אמה, קריס ג׳נר, ועם הזוג הנשוי אמה וג׳נס גריד, שמעורבים גם במותגים המשפחתיים סקימס וגוד אמריקן. Khy יכלול שיתופי פעולה עם מעצבים שונים וקולקציות קפסולה ממוקדות קונספט, כשרעיון העל הוא יוקרה במחיר נגיש – אף פריט לא יעלה יותר מ-200 דולר. ״הליין כולו שואב השראה מהמלתחה הפרטית שלי ומצבי הרוח המשתנים שלי״, הסבירה קיילי לוול סטריט ג׳ורנל.

בתמונות הטיזר לקולקציה הראשונה, קיילי לובשת מעיל טרנץ׳ שחור שחייבים להודות שנראה איכותי מדי בשביל להיות במחיר ״נגיש״, אבל מדובר בבד דמוי עור. הדרופ הראשון יכלול עוד פריטים דמויי עור לצד ניילון ואלסטן, והוא שיתוף פעולה עם המותג האדג׳י הברלינאי Namilia. בעוד העיצובים השגרתיים של המותג הם על גבול הפורנוגרפיים ורחוקים מלהיות פרקטיים עבור הקהל הרחב, נראה ששיתוף הפעולה עם קיילי לוקח את הסגנון האדג׳י והאפל שלהם לכיוון חדש ונגיש בהרבה.

הקונספט - שתפים עם מעצבים וקולקציות קפסולות לפי נושאים (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

הקונספט – שתפים עם מעצבים וקולקציות קפסולות לפי נושאים (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

מאד קנדל מצידך (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

מאד קנדל מצידך (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי הודיעה - כל פריט עד 200 דולר (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי הודיעה – כל פריט עד 200 דולר (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

השאירו תגובה