אין דבר בעולם הזה שג׳יי לו לא יכולה להפוך לרותח

לדייט השבועי של ג'ניפר לופז והבעל בן אפלק, בחרה לופז בשמלה בצבע ירוק מטאלי. השמלה כוללת מחשוף עמוק ושסע עם וולן שמזכיר את אימוג'י הרקדנית. נשמע קשוח, אבל על ג'יי לו כמו ג'יי לו זה פשוט עובד

מאת  | ‏ 30 אוקטובר 2023

ג'יי לו בדייט נייט ירוק למדי (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג'יי לו בדייט נייט ירוק למדי (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

בעוד עבור רובנו דייטים הם מה שעושים רק בתחילת הזוגיות, ללא מעט זוגות ותיקים יש מסורת של ממש – להזמין בייביסיטר פעם בשבוע, ביום קבוע, ולצאת לדייט. זה אולי לא מאוד ספונטני, אבל בתוך שגרה של נישואים ומשפחה – עדיף רומנטיקה מתוכננת היטב מאשר בכלל לא.

כשזה מגיע לזוג הנשוי ג׳ניפר לופז ובן אפלק, אנחנו בטוחות שלילות הדייטים שלהם לוהטים במיוחד – מהסיבה הפשוטה שאין דבר בעולם הזה שג׳יי לו לא יכולה להפוך לרותח.

רק עליה זה יכול להיראות כזה טוב (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

רק עליה זה יכול להיראות כזה טוב (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

רוצים הוכחה? בבקשה. לדייט נייט שלה אתמול היא לבשה שמלה באחד הגוונים הכי פחות סקסיים בתבל – ירוק רעל מטאלי. השמלה שהיא בחרה היא בעיצוב טום פורד (איש שיודע בעצמו דבר או שניים על סקס אפיל), וכוללת מחשוף עמוק ושסע עם וולן שמזכיר את אימוג׳י הרקדנית. על הנייר, מדובר בשמלה שקשה לנו לתאר כיפה, אבל על הג׳יי לו – זה פשוט עובד.

על הירוק המטאלי הזה החליטה לופז להעמיס עוד מטאליות, ושילבה תיק קלאץ׳ כסוף ממתכת מפוסלת מבית קאלט גאיה, שמגיע גם בגוון זהב ומחירו 2,500 ש״ח. הדייט שלה עצמו אמנם לא מופיע בתמונות שהיא העלתה לאינסטגרם, אבל יש לנו תחושה שזה רק בגלל שהוא מי שניצב מאחורי העדשה ומתעד את כל היופי הזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ✨Diana✨ (@jlosgolden)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@micol.jlover)

תמונה

השאירו תגובה

 

  • נאית כמון שרמוטה זקנה. וגם עוכרת ישראל. אז את מי היא מענינת. עם ישראל חי

    מאת: המצליפה |‏ 27 בנובמבר 2023 | 15:49
  • ג'ני האלופה שיחקה אותה בענקקק לצחוק על הדרך.
    אל
    הבנקקקק

    מאת: השראה |‏ 23 בנובמבר 2023 | 16:27