שתי שמלות הורסות: איוונקה טראמפ נראית הכי טוב אי פעם

בתו של הנשיא לשעבר ציינה השבוע יום נישואים, ויצאה לחגוג עם חברים בשמלה לוהטת שלא היינו רואים בימיה היותר רשמיים. למחרת היא כבר הלכה על מראה הרבה יותר רגוע אבל לא פחות מסובב מבטים, כשהציגה כמה קלאסיקות אופנתיות בגוון מפתיע

מאת  | ‏ 29 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump Fan (@loveivankatrump)

למורת רוחה של איוונקה טראמפ, קבע אתמול בית המשפט בניו יורק כי היא תהיה חייבת להעיד במשפט שמתנהל כנגד אביה, החשוד בהונאה. זה היה סיום צורם עבורה לשבוע שדווקא התחיל נחמד.

ביום רביעי הבת הראשונה של ארה"ב לשעבר ציינה את יום הנישואים ה-14 שלה ושל ג'ארד קושנר (בלעדיו, אמנם, כי הוא היה בנסיעת עבודה לסעודיה), ויצאה לחגוג במסעדה במיאמי עם כמה חברים. איוונקה הפעילה את טכניקת "בוא תראה מה פספסת" ולבשה לכבוד האירוע שמלה אדומה קצרצרה בעלת מחשוף סוויטהארט עמוק, שהדגישה את רגליה הבלתי נגמרות. היא השלימה את הלוק הרותח באמצעות סנדלים באותו הגוון ותיק קלאץ'.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump Fan (@loveivankatrump)

למחרת טראמפ התייצבה במלון "ארבע העונות" בעיר במראה הרבה יותר קלאסי. היא נראתה אלגנטית, קלילה וקורנת בשמלת מיני עשויה בד טוויד צהבהב לצד תיק גדול ולבן של שאנל – לוק קיצי שמתאים למזג האוויר בעיר החמימה.

עקבי הקיטן הלבנים, לצד משקפי השמש הגדולים והקשת בשיער ריפררו בבירור לסיקסטיז והזכירו גברת ראשונה אייקונית מהעבר – ג'קי או. ואולי הייתה כאן גם מחווה למען שחרור החטופים בבחירת הגוון? בתור חובבת ישראל מושבעת, זה לא מופרך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ms. Tamika Ivey (@therealrunner100)

השאירו תגובה