"בחיים לא חשבתי שאעשה סטיילינג בבסיס צבאי"

אודיה אזולאי נודדת בימים ולילות אלה בין בסיסים כדי להופיע בפני חיילים, ולא שוכחת לקחת איתה את הסטייליסטית הצמודה אור לוזון (וגם את אחראית ההרמות מאיה קיי). אתמול זה כלל לוק שהוא הומאז' צבאי עם ז'קט מושלם

מאת  | ‏ 25 אוקטובר 2023

אודיה אזולאי

הומאז' לטרנץ' האיקוני של ברברי (צילום: אינסטגרם, or_lu)

אמני ישראל ממשיכים לחרוש את הארץ ולהופיע בפני חיילים, מפונים ופצועים. הזמרת אודיה היא מהבולטות שבהם וגם אמש היא המשיכה במסע להרמת המורל בין בסיסי צה"ל.

למרות תנאי השטח, אזולאי לא שכחה להשקיע במלתחה ונעזרה בשירותיה של הסטייליסטית הצמודה אור לוזון. לוזון הרכיבה בשבילה לוק עם הומאז' צבאי, שהתבסס על ז'קט שהוא לא פחות מקלאסיקה.

אודיה

הג'ינס בא ככה או שזחלת קצת בשוחות? (צילום: אינסטגרם, or_lu)

הז'קט הוא פרשנות קרופית לטרנץ' האייקוני של ברברי. הוא מגיע בצבע זית עמוק ומאובזר בבטנת המשבצות המפורסמת. גזרת הקרופ הקצרה נותנת לו מראה מעודכן, כשלוזון שידכה לו מכנסי ג'ינס רחבים בגזרה משוחררת. את המראה השלימו חולצת טי לבנה וסניקרס לבנות.

לוזון כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "בחיים לא חשבתי שאני אעשה סטיילינג בבסיס צבאי בדרום הארץ, באמצע מלחמה. אבל מה לא עושים בשביל החיילים שלנו. באנו לשמח". נקווה בשביל לוזון, ובשביל כולנו, שמלאכת הסטיילינג תחזור כמה שיותר מהר ללוקיישן הטבעי שלה- חדרי ההלבשה של היכלי ההופעות.

אודיה אזולאי ומאיה קיי

מאיה קיי על תקן מש"קית חוויה (צילום: אינסטגרם, or_lu)

 

השאירו תגובה