סיינה מילר לא מחביאה את הבטן, וזה מהמם

מלכת הבוהו שיק הנצחי, סיינה מילר בת ה- 41, נמצאת בימים אלו בחודשי הריון מתקדמים. זה ממש לא מונע ממנה ללבוש חצאית בלון עם חזייה מעל, או שמלה צמודה וכפכפים תואמים. עפנו על הסטייל ההריוני שלה

מאת  | ‏ 26 אוקטובר 2023

סיינה מילר גונבת את ההצגה בלונדון (צילום: גטי אימג'ס)

סיינה מילר גונבת את ההצגה בלונדון (צילום: גטי אימג'ס)

ממש לפני רגע עוד היינו עסוקות כאן בסיכום שבועות האופנה מסביב לעולם. בין האורחות של זה הלונדוני התבלטה לה הריונית מסקרנת במיוחד- השחקנית סיינה מילר.

מי שמוכרת בעיקר בזכות סגנון בוהו-שיק נצחי, נצפתה באירוע של ווג בלוק שנוי במחלוקת של בית האופנה סקיאפרלי. הלוק שהורכב מטופ חושף בטן וחצאית בלון פיסולית, סימן נקודת פתיחה מעניינת למעקב אחר הסטייל ההריוני של השחקנית.

כמה יפה היא אלוהים (צילום: גטי אימג'ס)

כמה יפה היא אלוהים (צילום: גטי אימג'ס)

הלוק הדרמטי של הפאשן וויק מפנה בשבועות האחרונים מקום למראות צפויים ונינוחים הרבה יותר. מילר נצפתה, למשל, משוטטת בלונדון עם בן זוגה, אולי גרין, בחצאית פרינט באורך מידי וסריג בצבע קרם של המותג הפריזאי רוז'.

הלוק האחרון של מילר בת ה- 41 ממשיך בדיוק את אותו הקו, עם בחירה קלה ללבישה שמתאימה במיוחד לתקופת ההיריון. מילר תועדה במהלך שיטוט אורבני בלונדון, כשהיא לובשת שמלת מקסי חומה וסטרצ'ית של המותג Eterne. היא שידכה לשמלה כפכפי שרלינג בהירים של טורי ברץ' ותיק שק קלוע ומכיל של פראדה. כמה פשוט, ככה נוח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sara (@the.good_taste)

פשוט הורסת (צילום: גטי אימג'ס)

פשוט הורסת (צילום: גטי אימג'ס)

תמונה

השאירו תגובה