בקרוב אצלנו? קייטי הולמס מציגה שינוי מפתיע

נסיכת הסטריט-סטייל עושה זאת שוב, אבל הפעם קצת אחרת: קייטי הולמס מצטרפת בטבעיות לטרנד ה"פוני בירקין" המבולגן והנונשלנטי, ומציגה אותו בשתי גרסאות סטיילינג. שתיהן לגמרי עובדות, אבל האהובה עלינו היא דווקא זו שבה הוא תחוב בתוך גולגול מרושל

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2023

הפוני של קייטי הולמס

(צילום: GettyImages, Steven Ferdman/Getty Images)

אלה ימים מעורערים ומערערים, של חוסר יציבות, חוסר ודאות וחוסר מעש, של הסתגרות בבית ותסכול קיומי. אחת מתופעות הלוואי הנפוצות של מצב כזה, כפי שרובנו ודאי יודעות מניסיון אישי מדי, היא ההחלטה לחבור לזוג מספריים ולהפגיש אותם מקרוב עם החלק הקדמי של השיער. במילים אחרות: פוני.

שלבו את זה עם העובדה שאיפשהו שם בעולם אחר גם הגיע הסתיו עם בשורות ההתחדשות שלו, ועם ההתחזקות הבולטת של טרנד ה"פוני בירקין" שכבר דיווחנו עליו כאן – ותקבלו מתכון בטוח להחלטות פזיזות. כאילו כל זה לא היה מספיק, עכשיו גם קייטי הולמס – תמיד השראת סטייל משכנעת מדי – מציגה את הלוק שמאמץ את הבירקין-שיק בהתגלמותו המדובללת.

הפוני של קייטי הולמס

(צילום: GettyImages, Steven Ferdman/Getty Images)

הולמס בת ה-44 הגיעה אתמול לאירוע השקת הספר של מליסה דה רוסה, כשהיא לובשת מעין מעיל טרנץ' מפורק לכדי שמלת פליסה מבית ג'וניה וואטאנבה – אאוטפיט מעניין וייחודי, שהפוני החדש לגמרי גנב לו את ההצגה. למעשה אהבנו אותו אפילו יותר כשקייטי תועדה משוטטת בניו יורק כהרגלה בלוק סופר אופייני של סווטשירט כחול, טרנינג לבן של אלו יוגה, נעלי אדידס שחורות, עציץ ביד אחת ושקית ביד השניה – כשהפוני המבולגן מדגדג בנונשלנטיות את משקפי השמש המלבניים שלה.

אבל הלוק האהוב עלינו הוא דווקא אחד שלא כולל את הבונוס השובב, שנאסף הפעם לתוך גולגול מרושל קלאסי כדרכו של כל פוני אחרי יומיים של שליפת שיערות מהעיניים: הולמס נראתה בדיוק כמו שהיינו רוצות להיראות בחורף הזה, בימים אחרים שעוד יבואו, כשלבשה סוודר עם דוגמה צבעונית של מותג הסטריט הצרפתי היוקרתי A.P.C, בשילוב מכנסי קטיפה רחבים ונעלי לואופרס שטוחות וקלאסיות.

הפוני של קייטי הולמס

(צילום: GettyImages, Jose Perez/Bauer-Griffin/GC Images)

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Montreal Magazines‎‏ (@‏‎montrealmagazines‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה