רגע לפני שעברה לאפוד, אדווה דדון זהרה בשמלת ערב יפה

נראה שהסטייליסט תום רוזיליו חזה את העתיד – כי רק שבועיים לפני פרוץ המלחמה הוא הלביש את אדווה דדון במה שנראה כמו מחווה לוונדר וומן. עכשיו הוא חושף תמונות חדשות מאחורי הקלעים של פרמיירת "גן קופים" אותה הנחתה, ומזכיר לנו תקופה אחרת לחלוטין

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tom Rozilio (@tom_rozilio)

כבר ידענו שאדווה דדון היא אישה אמיצה – מאז ומתמיד היא ידעה לעמוד מול נוכלים ומתחזים למיניהם, להביט להם בעיניים וגם לרדוף אחריהם על עקבים כשצריך – אבל עם תחילת המלחמה הבנו שמדובר בגיבורת-על של ממש. כתבת חדשות 12 הגיעה לעוטף עזה תחת אש, ודיווחה מהשטח בזמן אמת תחת סכנה מוחשית, כשהיא מצוידת באפוד וקסדה.

אתמול הסטייליסט תום רוזיליו חלק בחשבון האינסטגרם שלו תמונות של אדווה מההתארגנות לפרמיירת הסרט "גן קופים" של אבי נשר – ולמרות שצולמו רק כשבועיים לפני המתקפה הנוראית על מדינת ישראל, הן מרגישות מיקום מקביל שאין לו קשר למציאות הנוכחית.

אדווה דדון

מי חשב שהכל ישתנה מקצה לקצה (צילום: אינסטגרם, tom_rozilio)

דדון, שהנחתה את האירוע, לבשה שמלת מיני שחורה בגזרת סטרפלס של המותג A.L.C מ-Roya Brands. היא נראתה זוהרת ויפה מתמיד עם שיער גולש שעליו אחראי קובי קלדרון, ובאיפור של גלית ורטהיים, אבל מה שהעניק ללוק הזה חתימה ייחודית היו שני צמידים זהובים שאי אפשר להתעלם מהם.

הייתה התלבטות (צילום: אינסטגרם, tom_rozilio)

הייתה התלבטות (צילום: אינסטגרם, tom_rozilio)

"לפני שהתהפך עלינו עולמנו הייתה לי ההזדמנות להלביש את אדווה דדון להנחיית הפרמיירה של החדש של אבי נשר. הכיוון היה כמובן סופר קלאסי, אבל איך לא, אני חייב לדחוף בדלת האחורית איזה טוויסט – שני צמידי זהב גדולים על הידיים", כתב רוזיליו וסיפר: "אחרי התלבטויות החלטנו ללכת על זה, כי למה לא בעצם? רגע לפני שעלתה לבמה, אדוה שלחה הודעה שהיא מתבלטת…'אני לא בטוחה…מרגיש קצת וונדר וומן'. הרגעתי, עלתה עם הלוק ונראתה מדהים".

"עכשיו שאני חוזר לזה אני חושב כמה אירוני, שטייק לשבועיים קדימה אדווה מראה לנו שהיא ה-וונדר וומן האמיתית ומתפקדת בצורה פנומנלית כשכל המדינה הייתה על הברכיים", תום המשיך לפרגן. "איזו אישה מדהימה ואיזו דוגמה. חברי ממשלת ישראל – קחו דוגמה ואולי תרשמו כמה הערות…ככה עושים את זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adva Dadon (@adva_dadon)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adva Dadon (@adva_dadon)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adva Dadon (@adva_dadon)

השאירו תגובה