באמצע המלחמה: הכלה התחתנה בבית עם שמלה שקנתה להפרשת חלה

לטל קארשי היו שלוש שמלות מוכנות, מאפרת, מעצב שיער ואולם אירועים שרק חיכה לחגיגה, אבל אז פרצה המלחמה והכל נעצר. המשפחה אמרה: 'לא דוחים חתונה' והזוג הצעיר התחתן בחצר ביתם. "אמנם אנחנו במציאות נוראית ובזמן מלחמה, אבל טקס האהבה שלנו התקיים והוא היה הכי מרגש שיש"

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2023

טל ואסף . החגיגה הגדולה כבר הייתה מוכנה (צילום: צילום משפחתי)

טל ואסף . החגיגה הגדולה כבר הייתה מוכנה (צילום: צילום משפחתי)

כתבנו כאן לא מעט על חתונות שהקורונה שינתה את דמותן, ונדמה שעכשיו הגיע תורה של קטגוריה חדשה – חתונות מלחמה. טל קארשי היא הכלה הראשונה שמתארחת במדור זה, כשהטירוף של השבועיים האחרונים טרף ושינה את ההתארגנויות והתכנונים.

את הצעת הנישואין המרגשת שלה קיבלה קארשי ביום האהבה האחרון. היא ובן זוגה אסף, החלו לתכנן את החתונה חצי שנה מראש, כשבסופו של דבר נרקם לו אירוע חוץ מושקע בחוות רונית.

עם פרוץ המלחמה החליטו לא לדחות והתחתנו בבית טל ואסף . החגיגה הגדולה כבר הייתה מוכנה (צילום: צילום משפחתי)

עם פרוץ המלחמה החליטו לא לדחות והתחתנו בבית  (צילום: צילום משפחתי)

באותו בוקר ארור של השבת הארורה, השניים הבינו שיצטרכו לשנות כיוון לחלוטין. הם קיבלו הצעה לחתונה מצומצמת בחווה, אך דחו אותה, הלכו לראות בית כנסת, אבל הבינו שאין בו מרחב מוגן ולאט לאט התקרבו להחלטה לדחות את החתונה.

"התחלתי לשלוח עדכונים", מספרת טל, "וקיבלתי צרורות של תגובות כמו "אין מצב" ו"אתם עושים טעות". חתונה לא דוחים!". בחודש הראשון בו אני ואסף יצאנו, אמרתי לו: אתה יודע מה החלום שלי? להתחתן בבית הירושלמי שלי, מצומצם. אז החלום שלי התגשם. אמנם במציאות נוראית ובזמן מלחמה, אבל טקס האהבה שלנו התקיים והוא היה הכי מרגש שיש". 

התחחתנה עם השמלה שהזמינה להפרשת חלה (צילום: צילום משפחתי)

התחחתנה עם השמלה שהזמינה להפרשת חלה (צילום: צילום משפחתי)

גם בחזית האופנתית החתונה הזו קיבלה טוויסט מטורף. "שלוש שמלות כלה של מעצבת שרוצה לתבוע אותי הפכו לשמלה שהייתה אמורה להיות 'שמלת הפרשת החלה' שלי", היא מספרת, "שמלה צנועה ומהממת של המותג Shona Joy האוסטרלי. עשיתי פן במספרה, איפור טבעי לעצמי שלמדתי איך לעשות דרך האינסטגרם, והוספתי שינוי תסרוקת לקוקו נמוך עם גומייה שהייתה לי ביד. וכך היה: פשוט, מושלם ומלא באהבה".

חייבים לשמח חתן וכלה (צילום: צילום משפחתי)

חייבים לשמח חתן וכלה (צילום: צילום משפחתי)

שמלה צנועה ומהממת של המותג Shona Joy (צילום: צילום משפחתי)

שמלה צנועה ומהממת של המותג Shona Joy (צילום: צילום משפחתי)

שיהיה במזל טוב (צילום :משפחתי)

שיהיה במזל טוב (צילום: משפחתי)

השאירו תגובה