קיארה פראני לובשת את הקרדיגן הקטן בעולם

קיארה הצטלמה עם סריג קטנטן של המותג שלה וכתבה על התמונה "מזג אוויר סתווי". מכיוון שבאמת כל קשר בין פיסת הבד הקטנטנה לסתיו הוא מקרי בהחלט, קיארה נאלצה לשים עליו שכבה נוספת

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2023

קיארה פראני בחיים של אחרים (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

קיארה פראני בחיים של אחרים (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

״מזג אוויר סתווי״ – זה הקאפשן הלא מאוד מתוחכם שקיארה פראני בחרה לעטר בו את הפוסט האחרון שלה באינסטגרם. אבל כמו תמיד אצל המשפיענית המובילה בעולם – מזג האוויר הוא רק הצעת הגשה, ואנחנו לא לגמרי בטוחות שהפריט שבחרה ללבוש יגן עליה מהרוחות הסתוויות.

בתמונות, קיארה לובשת קרדיגן קטנטן ולבן באורך קרופ שנסגר בכפתור אחד בלבד – בלי חולצה מתחתיו. בטרנד המשונה הזה אפשר להאשים, כמובן, את ז׳אקמוס, שהקרדיגן הקטנטן שלו שמוחזק על ידי פיסת מתכת עם אותיות הלוגו הפך לאחד הפריטים הכי ויראליים של השנים האחרונות. במקרה של קיארה, הקרדיגן שייך למותג שלה, קיארה פראני ברנד.

הסריג הפיצפון הזה שייך למותג שלה (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

הסריג הפיצפון הזה שייך למותג שלה (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

מכיוון שבאמת כל קשר בין פיסת הבד הקטנטנה לסתיו הוא מקרי בהחלט, קיארה נאלצה לשים עליו שכבה נוספת. היא שידכה לקרדיגן ג׳ינס בגזרת בויפרנד, מעיל בומר חום עם בטנה פרוותית, נעליים צ׳אנקיות במיוחד ותיק קטן חום של פראדה.

למי שלא עוקב אחרי מעלליה של קיארה בתקופה האחרונה, נספר שעוברים עליה לא מעט שינויים בחיים האישיים. אחרי שנפרדה מכלבתה האהובה מטילדה שהלכה לעולמה, קיארה אימצה גורה חדשה ומתוקה בשם פלומה. במקביל, בן זוגה פדז שמתמודד בשנה האחרונה עם בעיות רפואיות, אושפז שוב בדיוק במהלך חודש האופנה העסוק, אבל מאז הספיק להשתחרר וחש בטוב.

עכשיו זה נראה סתוי  (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

עכשיו זה נראה סתוי (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

פלטת צבעים מושלמת  (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

פלטת צבעים מושלמת (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

אסקפיזם כיפי ומלא סטייל (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

אסקפיזם כיפי ומלא סטייל (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

נשמח גם לתיק  (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

נשמח גם לתיק (צילום: אינסטגרם chiara ferragni)

השאירו תגובה