טיילור סוויפט משיקה את הזוגיות בשני לוקים מעולים

קצת קשה להאמין, אבל אחד הדברים שהכי מעסיקים בימים אלה את ארצות הברית זו הזוגיות החדשה של טיילור סוויפט עם שחקן הפוטבול טראוויס קלסי. לרגע אחד ננסה גם אנחנו לעסוק בהם - ספציפית בצמד הלוקים הזוגיים שהציגו השבוע ועשויים לסמן אותם כפאוור קאפל אופנתי

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2023

טיילור סוויפט וטראוויס קלסי

(צילום: Getty Images, Gotham/GC Images)

בניגוד לאמריקאים, לנו אין היכרות קרובה מדי עם טראוויס קלסי, בן זוגה החדש של טיילור סוויפט. העניין שלו בה הפך לקרקס תקשורתי, ולכן גם הפרגון צריך להיות זהיר – האם הוא באמת בקטע שלה, או יותר מוקסם מהדמות? מה שבטוח הוא שהשירים העתידיים שטיילור תכתוב עליו יחשפו את כל האמת.

בינתיים, יש דבר אחד שעושה אותנו מאושרות בקשר הזה – טראוויס הוא אחד המתלבשים הטובים ביותר בעולם, וזאת עובדה שלא נסכים להתווכח עליה. ואם לשפוט מהתמונות מהדייטים הזוגיים שלהם שפורסמו עד כה, נראה לנו שהוא גם משדרג את הסטייל של טיילור, שבוודאי רוצה להיראות טוב מאי פעם לצד בן זוגה החתיך ונוטף הסטייל.

טיילור סוויפט וטראוויס קלסי

(צילום: Getty Images, MEGA/GC Images)

השניים צולמו ברחובות ניו יורק בשני דייטים נפרדים. התלבושת המוצלחת ביותר של טיילור מבין השתיים, לטעמנו לפחות, היא חולצת רשת ארוכה ושקופה למחצה עם הדפס פרחים בסגול וירוק בעיצוב ז׳אן פול גוטייה, יחד עם חצאית מיני מעור (או אולי חומר דמוי עור) ומגפי קומבט צבאיים. התלבושת הזאת הזכירה לנו מעט את בת טיפוחיה לשעבר של טיילור – אוליביה רודריגו. לצדה, טראוויס נראה משגע במכנסיים וג׳קט תואמים בגוון קרם, ממה שנדמה לנו על פי התמונות שהוא בד קורדרוי או דנים, טישרט שחורה וסניקרס לבנות.

בדייט נוסף של השניים השבוע בניו יורק, טיילור לבשה מעיל ארוך משובץ שנשמט מהכתף שלה כדי לחשוף מתחתיו טופ מחוך שחור ששייך לקולקציה המשותפת של דואה ליפה עם ורסצ׳ה. אם בדייט הראשון היינו מכתירות את טיילור כמנצחת הסטייל מול טראוויס, בדייט השני טראוויס השווה והעלה לתיקו. התחרות אמנם מאוד קשה בין השניים האלה, אבל הוא לבש ג׳קט יפהפה של ג׳יל סנדר ומתחתיו חולצה מכופתרת עם טוויסט קטן שכמעט ואפשר לפספס – חצי ממנה לבנה והחצי השני בז׳. בבקשה תחזיקו מעמד ביחד עד למט גאלה – אנחנו חייבים לראות לאן הסטייל הזוגי הזה ממשיך.

טיילור סוויפט וטראוויס קלסי

(צילום: Getty Images, Gotham/GC Images)

טיילור סוויפט וטראוויס קלסי

(צילום: Getty Images, MEGA/GC Images)

השאירו תגובה

 

  • התכוונתם אחד המתלבשים הגרועים לא? מה זו החליפת קורדרוי בז' המזעזעעעעעעת הזו

    מאת: אחוקו |‏ 17 באוקטובר 2023 | 10:02