כמה יפה, ככה יקר: מייגן מרקל זוהרת בלוק הזה

אחרי שגיסתה המנוכרת קייט מידלטון הגיעה לשוחח על בריאות הנפש באאוטפיט בהיר וענוג, עכשיו הגיע תורה של מייגן מרקל לעשות את אותו הדבר בדיוק כדי שנוכל לשאול "מי עשתה את זה טוב יותר". במקום לסכסך, אפשר גם פשוט להתרשם מהיוקרה השקטה שמשדרת החליפה המצוינת הזאת

מאת  | ‏ 16 אוקטובר 2023

מייגן מרקל

צילום: Bryan Bedder/Getty Images for Project Healthy Minds

ביום שלישי שעבר צוין ברחבי העולם "יום בריאות הנפש", וזה בדיוק הזמן של הסלבריטאיות שהפכו את הצדקה לקריירה לזהור. אחרי שראינו את קייט מידלטון מגיעה לשוחח על בריאות נפשית באוניברסיטאות באנגליה, הגיעה תורה של מייגן מרקל, שהצטרפה לבן זוגה הארי לאירוע של הקרן שהקימו, ארצ'וול, בו הם שוחחו על בריאות הנפש בעידן הדיגיטל, מול קהל של הורים לילדים שנפגעו כתוצאה משימוש ברשתות החברתיות.

מרקל נוטה ללבוש גוונים ניטרליים כמעט תמיד, אבל הבחירה שלה בתלבושת לבנה לחלוטין לאירוע היא לא רק עניין של טעם אישי. בווג האמריקאי ציינו לגבי הלוק שלה: "יש אסכולה שלמה שמוקדשת לניתוח התלבושות הלבנות של דמויות פומביות שרוצות להיתפס כהגונות וכנות".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Meghan Markle‎‏ (@‏‎meghan.markle.official‎‏)‎‏

אירוע רציני שכזה בהחלט מצריך תלבושת הגונה וכנה, אבל במקרה של מייגן – היא גם רותחת. במקום לבחור בחליפה לבנה קלאסית, היא לבשה חליפה של ג׳וזף אלטוזארה, אחד המעצבים האהובים עליה, שהגזרה שלה היא הכל חוץ מקלאסית.

החליפה מורכבת ממכנסיים רחבים עם קפל מגוהץ לאורך הרגליים ובלייזר שחושף את הכתפיים, עם פיסת בד נוספת שעוטפת את הזרועות ונראית קצת לא נוחה לתזוזה חופשית – אם כי מאוד יפה. אם תרצו לאמץ את הסטייל של מייגן, דעו שהחליפה הזאת עולה כ-3,900 ש"ח, והיא רחוקה מלהיות הדבר הכי יקר על גופה של מייגן. הכבוד הזה שמור לשרשרת הזהב והאמרלד שעל צווארה, שמחירה מעל 16 אלף ש"ח.

מייגן מרקל

צילום: Bryan Bedder/Getty Images for Project Healthy Minds

 

השאירו תגובה