קצת אסקפיזם: אירינה שייק עושה חשק לסתיו

השבוע ברחובות ניו יורק, אירינה שייק נתנה את הפרשנות שלה ללבוש סתווי. שייק בהחלט מיצבה את עצמה מחדש אופנתית, וגיבשה במהלך השנים האחרונות סטייל מתוחכם של אייקון אופנה. קבלו איך נראית כשהיא סתם אוספת את הילדה מהגן

מאת  | ‏ 12 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brittany Haftmann (@brittshayknews)

עונות מעבר הן תקופה מבלבלת. מתי בדיוק עוברים מסנדלים לנעליים סגורות? באיזה שלב כבר לא לגיטימי ללבוש שורטס? ומתי, למען השם, עוברים מקפה קר לחם?

העובדה שמזג האוויר אינו אבסולוטי ונע על הרצף בין חם לקר הופכת את הלבוש בסתיו ובאביב למאתגר לעתים. אבל עולם האופנה כבר מזמן מצא דרך לתת מענה ולעודד חובבות בגדים לנצל את התקופה לשילובים בלתי צפויים, שהופכים בפני עצמם להיות טרנדים. למשל? שמלה קייצית עם מגפי קומבט, שילוב שהיה נפוץ מאוד בשנות התשעים וגם חזר לסיבוב נוסף לפני כמה שנים.

ככה בול (צילום: irinaashaykrussia אינסטגרם)

ככה בול (צילום: irinaashaykrussia אינסטגרם)

השבוע ברחובות ניו יורק, אירינה שייק נתנה את הפרשנות שלה ללבוש סתווי. אחרי שבצעירותה היא בהחלט ביצעה כמה וכמה פשעי אופנה, שייק בהחלט מיצבה את עצמה מחדש אופנתית, וגיבשה במהלך השנים האחרונות סטייל מתוחכם וסקסי, שכמעט לעולם לא מפספס.

הבחירה שלה הפעם הייתה סנדוויץ׳ עונות – פרוסה של חורף למעלה, פרוסה של חורף למטה ומילוי של קיץ באמצע. היא לבשה קרדיגן בז׳ שנראה רך ויוקרתי במיוחד (שהוא אמנם גנרי אבל בהחלט ייתכן ששייך לבית האופנה האהוב עליה ברברי), חולצה מכופתרת לבנה מתחתיו ומגפיים. מכנסיים? לא צריך, הקרדיגן ארוך מספיק כדי לשמש כשמלה. וכשמזג האוויר יתקרר קצת יותר, אירינה יכולה ללבוש את אותו הלוק בדיוק בתוספת גרביונים או ג׳ינס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elder Ordonez (@elderordonez1)

עכשיו בא לנו גם את המעיל (צילום: irinaashaykrussia אינסטגרם)

עכשיו בא לנו גם את המעיל (צילום: irinaashaykrussia אינסטגרם)

תמונה

השאירו תגובה

 

  • קצת לא קשור כרגע להעלות כאלה כתבות אבל לפחות זאת לא התעליינות מוסרית כמו הכתבות האחרות שלכם בימים האחרונים. מי ישמע פאשנפורוורד צדיקות גדולות שתומכות באי צדק.

    מאת: גלי |‏ 14 באוקטובר 2023 | 15:46